Бренд морозива створив «чисту» рекламу для пломбіру, без хитро сконструйованих хедлайнів і «поетичних» слоганів, адже в пломбірі нема нічого штучного й намішаного. Разом з командою «Трьох ведмедів» ANGRY agency створили креативну платформу для бренду «Моржо» – «Чиста правда. Чистий пломбір». І підготували першу серію правдивих бордів і метролайтів. Шість макетів – шість чистосердечних зізнань, шість життєвих ситуацій, шість людських правд.

Новое видео
15 Июл 2025
- Именные бутылки Coca-Cola превратили в призыв к поиску пропавших без вести
- «Вы здесь желанны»: Квебек пригласил в объятия американских туристов
- Аудиобрендинг IKEA: звуки мебели превратили в музыку
- McDonald’s превратил жест набора текста в свой логотип
- В Нью-Йорке появился чайный автомат, побуждающий сделать перерыв
14 Июл 2025