«Три Ведмеді» створили ексклюзивне морозиво для гурту KAZKA
11 Мар 2021, 13:44

«Три Ведмеді» створили ексклюзивне морозиво для гурту KAZKA

Компанія «Три Ведмеді» розпочала співпрацю з одним із найпопулярніших українських гуртів  KAZKA  ̶  виконавцем багатьох відомих композицій, серед яких пісня «Плакала», що стала абсолютним рекордсменом за кількістю переглядів у YouTube серед україномовних пісень.

Для зіркової колаборації «Три Ведмеді» розробили ексклюзивне морозиво КАZКА з ароматом фіалки, на яке надихнув згаданий хіт. Новинка являє собою мусову ванільну основу з чорничним наповнювачем та глазур’ю ніжно-фіолетового кольору з легким ароматом фіалки, декоровану сублімованою ожиною. 

«У створенні нового морозива головним завданням було розробити продукт, який повністю відповідає креативній концепції проєкту Kazka Svit, передає його стилістику та настрій, –  розповідає генеральний директор компанії «Три Ведмеді» Андрій Тищенко. – Надихнувшись всесвітньо відомим хітом гурту KAZKA «Плакала», ми поставили перед собою мету створити насправді казкове морозиво з ароматом фіалки. Важливими критеріями у його розробці були привабливий зовнішній вигляд, казковий смак і приємний аромат, який запам’ятається кожному».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Днями відбувся реліз новинки. Першими морозиво КАZКА скуштували зірки українського шоу-бізнесу, радіо- та телеведучі. 

«Фіалка — це не лише про смак, це вже впізнаваний елемент бренду KAZKA, завдяки пісні «Плакала». Тож коли з’явилася ідея колаборації з «Три Ведмеді», ми одразу зрозуміли: це буде казкове морозиво. Загалом Kazka Svit задумувався як родинний проєкт, тому морозиво з унікальним ароматом фіалки добре смакуватиме як дорослим, так і дітям. Разом із командою ми хотіли привнести трохи магії та історії у продукт, який люблять переважно усі», — відзначає автор проєкту Kazka Svit Юрій Нікітін.

Унікальна позиція морозива зовсім скоро з’явиться у продажу в українських роздрібних мережах. 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel