ТОП-10 рекламодавців періоду карантину наростили інтенсивність ТВ-комунікацій зі своїми споживачами на 11-17 тижні 2020 року.
В середньому обсяг придбаних ними телерейтингів (EqGRP)* за період кризи зріс на 93% порівняно з аналогічним періодом 2019 року. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
«Лідери не розгубилися в кризу. Вони вже мають щеплення від цієї проблеми, і знають, що не можна втрачати контакт з аудиторією. Топ-10 рекламодавців використали цінові можливості, які ми запропонували, і суттєво збільшили свою активність, практично в два рази. Оскільки це компанії, які давно на ринку, я думаю, вони можуть бути прикладом. Той хто вагається, має зрозуміти, що довгостроково ця стратегія працює. Всі, хто може думати не тільки про найближчі 2-3 місяці, а дивиться на наступні рік чи два, мають орієнтуватись на стратегію лідерів», — відзначив Андрій Партика.
*дані по аудиторії 18-54, міста 50 000 +