Топ 10 рекламодавців подвоїли контакти з ТВ-аудиторією під час карантину
05 Май 2020, 10:13

Топ 10 рекламодавців подвоїли контакти з ТВ-аудиторією під час карантину

ТОП-10 рекламодавців періоду карантину наростили інтенсивність ТВ-комунікацій зі своїми споживачами на 11-17 тижні 2020 року. 

В середньому обсяг придбаних ними телерейтингів (EqGRP)* за період кризи зріс на 93% порівняно з аналогічним періодом 2019 року. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.

«Лідери не розгубилися в кризу. Вони вже мають щеплення від цієї проблеми, і знають, що не можна втрачати контакт з аудиторією. Топ-10 рекламодавців використали цінові можливості, які ми запропонували,  і суттєво збільшили свою активність, практично в два рази. Оскільки це компанії, які давно на ринку, я думаю, вони можуть бути прикладом. Той хто вагається, має зрозуміти, що довгостроково ця стратегія працює. Всі, хто може думати не тільки про найближчі 2-3 місяці, а дивиться на наступні рік чи два, мають орієнтуватись на стратегію лідерів», — відзначив Андрій Партика.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

*дані по аудиторії 18-54, міста 50 000 +

Расскажите друзьям про новость