«Толерантність» не виявила переможців
20 Июл 2007, 07:22

«Толерантність» не виявила переможців

Асоціація зовнішньої реклами України повідомляє про завершення конкурсу на соціальну кампанію «Толерантність».

На жаль, вимушені констатувати, що жодна ідея не отримала 75% голосів учасників Асоціації, як це передбачено Статутом Асоціації. Це означає, що Асоціація не має робіт, які можна було б розмістити як серйозну, публічну соціальну кампанію, яка б відвідала цілям та задачам Асоціації.

В зв’язку з цим виконавча дирекція Асоціації пропонує рекламним агенціям ще раз ознайомитися с завданням конкурсу і надіслати додаткові роботи. Строк подачі робіт – до 1 вересня 2007 року.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ми сподіваємося, що серед нових робіт ми побачимо достойного претендента на максимально публічну, яскраву та цікаву акцію, яка зможе сколихнути людей та примусити їх задуматися над головними питаннями свого життя.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео