20 Июл 2007, 07:22

«Толерантність» не виявила переможців

Асоціація зовнішньої реклами України повідомляє про завершення конкурсу на соціальну кампанію «Толерантність».

На жаль, вимушені констатувати, що жодна ідея не отримала 75% голосів учасників Асоціації, як це передбачено Статутом Асоціації. Це означає, що Асоціація не має робіт, які можна було б розмістити як серйозну, публічну соціальну кампанію, яка б відвідала цілям та задачам Асоціації.

В зв’язку з цим виконавча дирекція Асоціації пропонує рекламним агенціям ще раз ознайомитися с завданням конкурсу і надіслати додаткові роботи. Строк подачі робіт – до 1 вересня 2007 року.

Ми сподіваємося, що серед нових робіт ми побачимо достойного претендента на максимально публічну, яскраву та цікаву акцію, яка зможе сколихнути людей та примусити їх задуматися над головними питаннями свого життя.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео