TNS Ukraine перемогла у тендері Радіокомітету
У тендері Радіокомітету на проведення вимірювань радіоаудиторії перемогла компанія TNS Ukraine. Про це повідомили у Радіокомітеті.
За інформацією «Телекритики», на заключному етапі тендеру Радіокомітет вибирав між пропозиціями GFK Ukraine та TNS Ukraine.
Нагадаємо, рішення про проведення тендеру, оголошеного 10 вересня, було спричинене тим, що, на думку учасників Радіокомітету, дослідження аудиторії радіо TNS Ukraine не відповідали сучасним вимогам учасників ринку. «ТNS робить гарні дослідження аудиторії радіо по Києву, але нас уже цікавить уся Україна. Ринок радіомовлення росте, розвивається. І вже не лише київським, але й регіональним радіостанціям і рекламодавцям важливо розуміти, з якою аудиторією вони працюють. Крім того, TNS сам проводить дослідження і пропонує вже готові їх моделі ринку, а нам потрібне дослідження, зроблене під нас», – пояснювала координатор Радіокомітету Віра Костенко.
Керівник медіадепартаменту GFK Ukraine Ольга Росманова сказала, що її компанія не має претензій до результатів тендеру. «Ми не перемогли, бо останньою умовою тендеру була цінова пропозиція. Пропозиція TNS, оголошена в нашій присутності, була вигіднішою. Вважаю, що процедура тендеру була проведена цілком коректно», — сказала вона.