ТМ Щедрий Дар запустив мобільну гру, що розширює знання про вітаміни
17 Ноя 2020, 15:45

ТМ Щедрий Дар запустив мобільну гру, що розширює знання про вітаміни

Розробка цієї гри — частина digital-стратегії компанії KERNEL. Реалізація креативного задуму стала можливою завдяки роботі спеціалістів компанії спільно з агенціями TABASCO й Argentics.

«У попередніх рекламних кампаніях ми „оживили“ вітаміни A, D і E, якими збагачена олія Щедрий Дар. Наступним кроком стала розробка мобільного додатку, куди ми інтегрували цих супер-корисних героїв», — розповідає Інна Тохтарова, Head of Marketing компанії KERNEL.

«У грі все відбувається майже як у житті: вітамін А допомагає долати віруси, D дає швидку реакцію, а E — заряджає на мозковий штурм. Ми старалися наповнити додаток витонченими креативними „фішками“, щоб одночасно і підняти настрій користувачам, і дати їм нові знання», — продовжує Олександр Ходоровський , CEO агенції з ігрової розробки Argentics.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За словами розробників, гра буде цікавою не тільки для дітей, але й для дорослих.

«І це не дивно, адже Щедрий Дар теж однаково корисний і для дітей, і для дорослих», — підкреслює Євген Сажнєв, арт-директор компанії креативу TABASCO.

Для активації гри достатньо навести камеру на спеціальний ігровий QR-код, що розміщений на деяких етикетках олії «Щедрий Дар», безкоштовно завантажити додаток і отримати цілу купу вітамінів — і онлайн, і офлайн.

Нагадаємо, в Україні також запустили мобільний додаток про виробництво молочних продуктів із доповненою реальністю.

Расскажите друзьям про новость