ТМ «Добриня» оновила комунікаційну платформу
27 Май 2020, 11:30

ТМ «Добриня» оновила комунікаційну платформу

Креативна агенція Vandog створила рекламну кампанію для ТМ «Добриня», оновивши комунікаційну платформу «З молока добрих корів».


«Ми зробили рекламну кампанію „Му добру!“ музичною, доброю і веселою», — каже Ірина Метньова. Так виник джаз-бенд корівок, який раптово з’являється, коли шкідливу звичку наших героїв потрібно змінити на зразкову. Кампанія, над якою також працювала Family production, охоплює ТВ, діджитал і зовнішню рекламу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео