ТМ «Добриня» оновила комунікаційну платформу
27 Май 2020, 11:30

ТМ «Добриня» оновила комунікаційну платформу

Креативна агенція Vandog створила рекламну кампанію для ТМ «Добриня», оновивши комунікаційну платформу «З молока добрих корів».


«Ми зробили рекламну кампанію „Му добру!“ музичною, доброю і веселою», — каже Ірина Метньова. Так виник джаз-бенд корівок, який раптово з’являється, коли шкідливу звичку наших героїв потрібно змінити на зразкову. Кампанія, над якою також працювала Family production, охоплює ТВ, діджитал і зовнішню рекламу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость