Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями. Дослідження Factum Group та ВРК
22 Дек 2020, 15:53

Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями. Дослідження Factum Group та ВРК

Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською Рекламною Коаліцією оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями». Дослідження проводилось серед маркетинг-директорів та бренд-менеджерів групи ТОП-100 рекламодавців України, у жовтні-листопаді 2020 року.

Результати дослідження вказують на значні зміни в управлінні маркетинговими активностями в цьому році. 

Covid-19 ще більше прискорив тренд на діджиталізацію реклами, перерозподіл бюджетів у бік онлайну. Загалом, розвиток digital-напряму – ключова зміна починаючи з 2016, котра стала найбільш актуальною в 2020 році. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Серед основних викликів 2021 року експерти назвали:

  • Управління в умовах кризи та невизначеності
  • Пошук інноваційний та ефективних інструментів, методів комунікації при оптимізації затрат
  • Утримання своїх позицій на тлі зниження купівельної спроможності та посилення конкурентної боротьби

Подивитися дослідження можна тут.

Расскажите друзьям про новость