Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями. Дослідження Factum Group та ВРК
22 Дек 2020, 15:53

Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями. Дослідження Factum Group та ВРК

Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською Рекламною Коаліцією оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями». Дослідження проводилось серед маркетинг-директорів та бренд-менеджерів групи ТОП-100 рекламодавців України, у жовтні-листопаді 2020 року.

Результати дослідження вказують на значні зміни в управлінні маркетинговими активностями в цьому році. 

Covid-19 ще більше прискорив тренд на діджиталізацію реклами, перерозподіл бюджетів у бік онлайну. Загалом, розвиток digital-напряму – ключова зміна починаючи з 2016, котра стала найбільш актуальною в 2020 році. 

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Серед основних викликів 2021 року експерти назвали:

  • Управління в умовах кризи та невизначеності
  • Пошук інноваційний та ефективних інструментів, методів комунікації при оптимізації затрат
  • Утримання своїх позицій на тлі зниження купівельної спроможності та посилення конкурентної боротьби

Подивитися дослідження можна тут.

Расскажите друзьям про новость