Телеканали не поспішають публікувати розцінки на політичну рекламу
03 Июл 2007, 07:06

Телеканали не поспішають публікувати розцінки на політичну рекламу

Телеканали не поспішають публікувати розцінки на політичну рекламу

Більшість всеукраїнських телеканалів ще не визначились із розцінками на політичну рекламу під час виборчої кампанії, яка розпочнеться за місяць, або ж ще не готові їх опублікувати. Поки що офіційний прайс опублікував лише канал «1+1». 

На «Інтері» питаннями розцінок займаються рекламні афілійовані з каналом рекламні компанії, тож на каналі нічого не знають ні про ступінь готовності прайсів, ні про час їх публікації. В рекламних компаніях «ТК», на жаль, отримати інформацію поки що не вдалося. 

Канал
ICTV обіцяє оприлюднити свої розцінки 3 липня. 

На НТН розцінки вже готові, але їх іще не затвердили. Це відбудеться орієнтовно 16 липня. Телерадіокомпанія «Ера» також має готовий прайс, який найближчим часом буде опублікований.

На Новому каналі повідомили, що визначаться із розцінками за 2-3 тижні. Два тижні думатиме керівництво каналу ТЕТ. Працюють над прайсом і на каналі СТБ. На каналі ТОНІС розцінки «в процесі затвердження», але опублікувати їх обіцяють «не раніше терміну, встановленого законом».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Нагадаємо, відповідно до Закону «Про вибори народних депутатів», ТРО всіх форм власності не пізніше, як за 48 днів до голосування, зобов’язані опублікувати в друкованих ЗМІ розцінки вартості однієї хвилини (секунди) ефірного часу. ТРО, які ведуть мовлення на загальнонаціональних каналах, здійснюють таку публікацію в газетах «Голос України» та «Урядовий Кур’єр», регіональні та місцеві ТРО – у відповідних регіональних та місцевих друкованих медіа державної чи комунальної форми власності.

Расскажите друзьям про новость