Телеканал ПЛЮСПЛЮС запустив власний всеукраїнський анімаційний проєкт з ЕКО-звичок
15 Окт 2020, 11:40

Телеканал ПЛЮСПЛЮС запустив власний всеукраїнський анімаційний проєкт з ЕКО-звичок

У середу, 14 жовтня 2020 року, відбулася всеукраїнська прем’єра масштабного анімаційного проєкту про екологію ЕКО ПЛЮСПЛЮС. Серія із 22 мультфільмів легкою та доступною мовою розповідає про важливі екологічні питання сучасності, такі як кліматичні зміни, збереження водних ресурсів та електроенергії, сортування сміття, турбота про ліс, переробка матеріалів та інші. Створюючи ЕКО ПЛЮСПЛЮС, телеканал ПЛЮСПЛЮС поставив за мету привернути увагу до питань екології, зацікавити еко-світоглядом і надихнути до корисних еко-звичок якомога більшу аудиторію.

Іванна Найда, генеральна продюсерка нішевих телеканалів 1+1 media, прокоментувала створення та запуск ЕКО ПЛЮСПЛЮС: «Тема екології є надзвичайно важливою зараз у світі, і ЕКО ПЛЮСПЛЮС створено, щоб бути стартовим майданчиком екологічних знань та навичок, в першу чергу, для дітей. Ми працювали над розробкою проєкту з еко-експертами та дитячим психологом, тож кожна серія вельми проста для сприйняття навіть наймолодшою  аудиторією. Ми сподіваємося, що ЕКО ПЛЮСПЛЮС бодай трохи та наблизить нас до ще більшого усвідомлення важливості та цінності дій кожної людини на Землі для збереження еко-балансу планети в цілому».   

Першими про екологічну серію мультфільмів  дізналися глядачі ранкового шоу «Сніданок з 1+1». Презентація одного з них – «Годівничка для пташок», відбулася в ефірі саме у Всесвітній день екологічної освіти (14 жовтня). А телеведуча «Сніданок. Вихідний» Валентина Хамайко долучилася до запуску еко-проєкту ПЛЮСПЛЮС, повісивши на своєму подвір’ї разом із дітьми годівничку, спеціально розроблену телеканалом. Тим самим телеведуча власним прикладом продемонструвала важливість еко-звичок як для дітей, так і дорослих. Адже лише одна годівничка може врятувати до 50-ти птахів у холодну пору року. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

З нагоди запуску ЕКО ПЛЮСПЛЮС та з метою максимального поширення серед дітей молодшого шкільного віку еко-знань, телеканал також підготував серію зошитів та навчальних плакатів для початкової школи з предмету за вибором «Основи екології» для «Нової української школи». Такі навчальні матеріали є частиною екологічної освіти та надають можливість опиратися на цікаві та інформативні факти.

«Як показали останні дослідження, ПЛЮСПЛЮС – канал батьківської довіри. Ми прагнемо й надалі «розважаючи навчати» та створювати власний український контент, який у майбутньому матиме змогу конкурувати зі світовим. І ЕКО ПЛЮСПЛЮС – черговий крок на цьому нелегкому, але цікавому шляху», – говорить Іванна Найда.

Расскажите друзьям про новость