Телеканал новин «24» проводить ребрендинг
Восени, ймовірно з 1 жовтня 2009 року, глядачі побачать телеканал новин «24» в абсолютно новому «одязі» — телеканал вийде у нових кольорах, зміниться логотип і стилістика оформлення ефіру, повідомляє прес-реліз телеканалу.
Замість звичних уже глядачеві помаранчевого і чорного кольорів телеканал «24» відтепер «одягнуть» у білий, червоний та сріблястий. Логотип стане більш елегантним і динамічним, в основі його залишиться цифра «24», але вписана у динамічний еліпс. Фірмові титри, що є невід’ємною частиною кожного інформаційного сюжету, стануть легкими, прозорими і більш інформативними.
Міжпрограмні заставки стануть більш привабливими і сучасними, кожна з них обіграє певний символ інформаційної рубрики – мікрофон (шоу-біз), колесо (світ перегонів), стадіон (спорт) тощо. Усі елементи ефірної графіки виконано у нових корпоративних кольорах, основна мета – передати прозорість, ясність, відкритість, динаміку, енергію – відмінні риси телеканалу «24» сьогодні.
«Ми довго йшли до цього кроку – ребрендингу телеканалу. З одного боку був досвід світових новинних телеканалів, які роками працюють в незмінному графічному оформленні. Наприклад, канал EuroNews нещодавно провів редизайн вперше за 15 років свого існування. З іншого боку, ми розуміли, що вже доросли до того, аби стати більш сучасними і видовищними для нашого глядача, — говорить генеральний директор телеканалу «24» Роман Андрейко. – Переконаний, що ребрендинг дозволить телеканалу закріпити статус динамічного, прозорого, сучасного новинного телеканалу і стати ближчим для нашої цільової аудиторії.»
Нове оформлення телеканалу здійснює компанія Revolution Group, яка виборола це право на умовах тендера. У компанії є великий досвід роботи із вітчизняними телеканалами.
Вартість ребрендингу телеканалу «24» поки що не розголошується.