Телеканал «Київ» змінив директора з маркетингу
10 Июл 2008, 12:38

Телеканал «Київ» змінив директора з маркетингу

Сьогодні до виконання обов’язків Директора Дирекції з маркетингу телеканалу «Київ» (Київський Медіа Холдинг) приступив колишній директор із маркетингу групи кампаній «Картель» (видання «Деловая столица», «Власть денег», «Вокруг света») Михайло Слесаренко.

 

Михайло Слесаренко також  відомий своєю роботою на посадах комерційного директора та директора з маркетингу видавництв «Експерт», «Караван-медіа», видавничої групи «Сегодня».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Зміна керівника Дирекції з маркетингу столичного муніципального телеканалу пов’язана з призначенням Аіди Джангірової, яка залишила цю посаду, директором Київської міської галереї мистецтв «Лавра».

Расскажите друзьям про новость