Телеканал «Київ» змінив директора з маркетингу
10 Июл 2008, 12:38

Телеканал «Київ» змінив директора з маркетингу

Сьогодні до виконання обов’язків Директора Дирекції з маркетингу телеканалу «Київ» (Київський Медіа Холдинг) приступив колишній директор із маркетингу групи кампаній «Картель» (видання «Деловая столица», «Власть денег», «Вокруг света») Михайло Слесаренко.

 

Михайло Слесаренко також  відомий своєю роботою на посадах комерційного директора та директора з маркетингу видавництв «Експерт», «Караван-медіа», видавничої групи «Сегодня».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Зміна керівника Дирекції з маркетингу столичного муніципального телеканалу пов’язана з призначенням Аіди Джангірової, яка залишила цю посаду, директором Київської міської галереї мистецтв «Лавра».

Расскажите друзьям про новость