TABASCO освідчилося українським брендам
15 Фев 2021, 12:33

TABASCO освідчилося українським брендам

14 лютого агентство Tabasco на своїх сторінках у ФБ та Instagram освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям і громадським організаціям, з якими реалізовує соціальні проекти.

Креативники створили індивідуальні валентинки для компаній, обігравши їхні назви або сфери діяльності.

Наприклад, для Хладопром (морозиво «Хрещатик», «Каштан») з’явилась валентинка «Заради тебе не шкода і розтанути», для фармакологічної компанії «Дарниця» — «Кохання — найкращі ліки», для “Україна БЕЗ Сміття” — “Люблю усі твої сорти кохання”.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость