TABASCO освідчилося українським брендам
15 Фев 2021, 12:33

TABASCO освідчилося українським брендам

14 лютого агентство Tabasco на своїх сторінках у ФБ та Instagram освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям і громадським організаціям, з якими реалізовує соціальні проекти.

Креативники створили індивідуальні валентинки для компаній, обігравши їхні назви або сфери діяльності.

Наприклад, для Хладопром (морозиво «Хрещатик», «Каштан») з’явилась валентинка «Заради тебе не шкода і розтанути», для фармакологічної компанії «Дарниця» — «Кохання — найкращі ліки», для “Україна БЕЗ Сміття” — “Люблю усі твої сорти кохання”.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость