TABASCO освідчилося українським брендам
15 Фев 2021, 12:33

TABASCO освідчилося українським брендам

14 лютого агентство Tabasco на своїх сторінках у ФБ та Instagram освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям і громадським організаціям, з якими реалізовує соціальні проекти.

Креативники створили індивідуальні валентинки для компаній, обігравши їхні назви або сфери діяльності.

Наприклад, для Хладопром (морозиво «Хрещатик», «Каштан») з’явилась валентинка «Заради тебе не шкода і розтанути», для фармакологічної компанії «Дарниця» — «Кохання — найкращі ліки», для “Україна БЕЗ Сміття” — “Люблю усі твої сорти кохання”.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Расскажите друзьям про новость