Syoss разом з New Strategies Group вирішили відновити справедливість в beauty-світі і представити потужну зброю, що вибухає свіжістю де завгодно і коли завгодно.
Syoss виробляє лінійку сухих шампунів, які повертають волоссю чистоту та дарують свіжість протягом 24-х годин. А розповісти про це повинні були beauty-блогери. Саме вони мали стати «рупором» та донести аудиторії вибуховий ефект сухих шампунів.
Команда проєкту взяла всі перелічені компоненти та створили з них те, що справді вибухає, — Бомбу свіжості Syoss.
Створення бомби
Команда проєкту хотіла зробити прес-пак, що майже неможливо відрізнити від реальної бомби. Тож при розробці прототипу орієнтувалися на зовнішній вигляд реальних вибухівок. Вийшло настільки реалістично, що тримати його в руках було місцями моторошно. Навіть перший тестовий екземпляр «грався» з інстинктом самозбереження.
Бомба свіжості Syoss справді вибухала, адже в неї додали механізм з метафаном, що активувався при першому відкритті. В кожен «відсік» прес-паку вклали сухі шампуні, що мали здетонувати на волоссі блогерів. А зверху вмонтували таймер, що одночасно додавав реалістичності та був потрібен для проведення beauty-експерименту. А щоб «бомба» виглядала в стилі бренду Syoss, підібрали вдале поєднання хромованих та матових матеріалів.
Після цього команда проєкту підібрали та завербували відомих beauty-блогерів України.
Їм дали місію — провести з Бомбою свіжості Syoss експеримент. Одразу після першого розпилювання шампуню блогери мали активувати таймер та прослідкувати, чи протримається волосся свіжим цілу добу.
Активація бомби
- Співучасники. Для максимального охоплення та залучення зібрали різноманітних «агентів», серед яких були як охопні, так і мікроблогери. Для цього знайшли найкращих претендентів, які відповідали витонченій стилістиці бренду Syoss, мали серед підписників нашу ЦА та поділяли місію проєкту – подарувати всім охочим ще один день свіжості.
- План захоплення. Команда проєкту поділила блогерів на два підрозділи: мікро- та охопні. Кожному дали окреме завдання. “Охопні” знімали відеопост та серію сторіс, а “Мікро” — фотопост та серію сторіс. Кожному блогеру дали сценарій замаху: розпакувати прес-пак, продемонструвати дію продукту та провести експеримент з таймером. «Агентів» не обмежували деталями, щоб вони виконали завдання у притаманному їм стилі.
Бомбу свіжості Syoss розіслали та чекали на результати.
Докази
Документальні матеріали з місць подій:
Масштаби ураження
Як результат, Бомба свіжості Syoss вибухнула гучніше очікуваного! Нею охопили 2 млн користувачів замість 1,5 млн запланованих. Іншими словами, креатив допоміг перевиконати KPI на 33%! За проєкт залучили 166 тисяч користувачів, які не приховували свій захват в коментарях під публікаціями. А ER склав 8,29%, що більш ніж у два рази перевищує план.
Реакція свідків
Підписникам настільки сподобалася креативна розсилка прес-паків, що всі KPI`s досягли лише публікаціями у блогерів без залучення медіа.
Показання учасників
Через те, що проєкт “вибуховий”, довелося справлятися з низкою невеличких челенджів.
Команду викликали до директора відділу служби доставки. Їм погрожували поліцією і підозрювали в теракті. Але завдяки професійності та силі духу аккаунт-менеджерів все минуло добре й без наслідків.