Креативна агенція SHOTS розробила другу хвилю рекламної кампанії для нових тарифів із Суперсилами від Київстар.
«У сприйнятті людей Суперсила — це щось дуже громіздке та високопарне. Київстар — людяний бренд, що завжди вирізнявся близькістю та душевністю. Тож після гучного лончу ми “приземлили” концепт Суперсил на наші буденні реалії. Справді, надможливості нових тарифів не перетворять тебе на супергероя, але точно поліпшать кожен день зі смартфоном», — говорить креативний директор SHOTS Стас Качановський.
«Київстар приготував справжній подарунок для всіх, хто хоче випробувати Суперсили. Ми не обмежуємось лише креативом і щодня рухаємось назустріч побажанням наших клієнтів, навіть трохи випереджаючи їх. Тож радимо спробувати свою Суперсилу, щоб прийдешні зимові свята були ще яскравішими!» — додає Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.