Комунікаційне агентство Adsapience та освітній проект Sustainability Room в партнерстві ініціюють створення національної платформи колаборації та дії, що має на меті перевести еко-свідомість українців в активний стан:
- Ввести еко-практики в щоденні звички українців.
- Надати поштовх інфраструктурним і законодавчим змінам.
- Вкоренити сталість як важіль розвитку країни.
До платформи долучаються представники провідних бізнесів FMCG, сервісної індустрії, агро бізнес, міжнародні організації, науковці та інфраструктурні гравці.
«Нам час доєднатись до всесвітніх зусиль із захисту середовища, і найперше питання, що потребує спільного розуміння та дії — це розв’язання проблеми відходів. Кожен має змогу зробити свій вклад в розумне споживання та сортування використаного. Ці базові кроки допоможуть нам навчитись жити з більшим усвідомленням і відповідальністю до сліду, що ми лишаємо на планеті. Наша роль як комунікаційної агенції активувати еко-ген на повагу до природного середовища в якомога найбільшого вчисла населення», — зазначила партнер комунікаційної агенції Adsapience Наталія Боярчук.
«Сьогодні більшість бізнесів в Україні ще живуть в парадигмі покращення операційної ефективності та збільшення прибутків для акціонерів. Проте в світі все частіше говорять про позитивні зміни, бренди з метою, соціальний вплив та збереження ресурсів для майбутніх поколінь, як про основний показник успішності бізнесу.
Імпакт інвестори готові вкладати кошти лише в етичні бізнеси та в такі, для яких гроші — лише один із необхідних ресурсів на шляху до великих цілей.
Якщо ми ще не почали змінювати ресурсоємкі бізнес-моделі на циркулярні, не дивимося на сталість, як на стратегічний вибір сьогодні, щоб ми та наші нащадки існували завтра, то наше майбутнє залишилося в минулому», — вважає Наталія Гордійчук, співзасновниця освітньої платформи Sustainability Room, голова правління Ukrainian Food Valley, платформи розвитку сталих стратегій Агріфуд екосистеми.
Першим заходом стане круглий стіл «Сталий розвиток компаній. Шляхи вирішення проблем з сміттям як перший крок до циркулярної економіки», який допоможе сформулювати проблематику переробки відходів та спільне бачення ключових гравців в її вирішенні. Подія запланована на 18.02.