Створення генетичного коду бренду або Як мікросвіт впливає на простір
27 Мар 2019, 13:00

Створення генетичного коду бренду або Як мікросвіт впливає на простір

Співзасновник дизайн бюро Hochu rayu Юрій Кирилів про створення унікального бренду та просторовий дизайн

У чому полягає унікальність бренду, що очікують клієнти від просторового дизайну та як не зважати на тренди — Юрій Кирилів, співзасновник дизайн бюро Hochu rayu, поділився у бліці своїми думками та очікуваннями. Більше можна буде дізнатися під час доповіді Юрія «Унікальна ідентифікація брендів в час швидкозмінних трендів» 28 березня на Modern Retail Forum-2019.

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Розкажіть про свою доповідь в декількох реченнях: про що вона, для кого і чому варто прийти вас послухати?

Лекція буде про
те, як створити свій унікальний бренд і в чому полягає його унікальність.
Розкажу про мікросвіт, який впливає на простір, які він зачіпає
канали комунікації з клієнтом і як з боку дизайну можна покращити бренд. Вона,
насамперед, спрямована на власників бізнесу. На практичних прикладах покажу, що ми
застосовуємо в Hochu rayu.

Три терміни з вашої доповіді, про які, можливо, ще не знає ваша аудиторія.

«Мікросвіти» (термін, який найбільше відображає те,
чим ми займаємося), «генетичний код бренду», pars pro toto. 

Ключові тренди в дизайні в 2019 році.

Я, навпаки, буду
розказувати про те, як бути унікальним, не зважати на тренди та інші мінливі
процеси. Про те, як створювати власний генетичний код бренду, який відрізнятиме
вас, буде впізнаваним і сформує вашу аудиторію.

Що клієнти очікують зараз від просторового дизайну?

Наш просторовий
дизайн відрізняється від того, що звикли вважати дизайном інтер’єрів. Очікування
різні. Деякі простори розраховані на
те, щоб утримувати клієнта, деякі — на те, щоб збільшувати потік. Одне з
основних побажань — щоб простір збільшував прибуток. Він має бути унікальним і
запам’ятовуватися. Тоді люди захочуть вернутися до вас. 

Як створити унікальний бренд?

Бренд має різні
стадії, в яких задіяні маркетологи, дизайнери, будівельники та купа інших людей. Не існує єдиного рецепту створення унікального бренду. Але є
загальні схеми, які можна використовувати для того, щоб зробити цей процес
максимально структурованим. 

Яким проектом пишаєтеся більше за все?

Цінуємо всі наші проекти. Кожен із них для нас дуже особистий і унікальний.

Ваша настільна книга по дизайну.

Книга архітектора
Нойферта «Будівельне
проектування». Автор поклав своє життя на написання норм для архітекторів. У книзі багато
нестандартних рішень, які ми періодично застосовуємо. 




Більше можна буде дізнатися під час доповіді Андрія «Магазин як гібридний простір» 28 березня на Modern Retail Forum-2019.

Расскажите друзьям про новость