Стискай. Скорочуй. Мінімізуй. «Україна БЕЗ сміття» зробила ребрендинг
19 Мар 2020, 08:17

Стискай. Скорочуй. Мінімізуй. «Україна БЕЗ сміття» зробила ребрендинг

Про це громадська організація розповіла на своій сторінці в Facebook і зазначила, що за 5 років перетворилась із соціального проекту та екоактивізму у справжній стартап, з чіткою місією, планами по масштабуванню. Організація скоротила назву до УБС, адже вона за скорочення, мінімізацію, за відмову від зайвого. Над новою айдентикою pro bono працювало агентство Tabasco. Пост-продакшином займалось TPH-ONE. У логотип запакували не тільки сам зміст скорочення і мінімалізму, але і корисне правило сортування – стискання.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость