У вересні стартує навчання учасників другого потоку освітньої програми за власною МВА-програмою StarLightMedia – Spring Booster.
Навчання триватиме близько року в online-форматі. Учасники пройдуть 10 модулів загальною тривалістю 240 годин і розроблять п’ять проєктів, які в майбутньому можуть покращити ефективність компанії, внутрішні процеси та корпоративне життя.
Протягом навчання лідери StarLightMedia розвиватимуть управлінські компетенції, поглиблюватимуть свої професійні знання, а також розроблятимуть конкурентні проєкти, що можуть бути реалізованими протягом року та принести користь компанії. На курсі вивчатимуть: стратегічне планування, стратегічний маркетинг, управління змінами, принципи сталого розвитку бізнесу, управління персоналом, лідерство, менеджмент інновацій, емоційний інтелект, фінанси, управління проєктами й операційною діяльністю.
Викладачами курсу стануть лідери-практики бізнесу українського і міжнародного ринків, а також топ-менеджери StarLightMedia. Програма реалізується при супроводі Deloitte Academy.
«StarLightMedia, як відповідальний роботодавець, заохочує всіх працівників навчатись і розвиватись професійно й особистісно. Spring Booster об’єднує лідерів і лідерок у єдину команду із спільними цінностями та культурою. Ми прагнемо створити середовище, в якому кожен відчуває цінність і значимість свого голосу та ідей, а також відсутність бар’єрів для самовираження. Вірю, що колеги будуть втілювати знання на практиці та стануть прикладом для своїх команд. Сучасна компанія повинна бути лідером у створенні свого майбутнього – саме такою компанією є StarLightMedia», – прокоментував CEO StarLightMedia Олександр Богуцький.