Starcom MediaVest Group и ZenithOptimedia заработали в 2009 больше всех
29 Апр 2010, 09:25

Starcom MediaVest Group и ZenithOptimedia заработали в 2009 больше всех

Издание AdvertisingAge обнародовало ежегодный рейтинг мировых медиа агентств по уровню доходов. Две первые позиции в нем занимают сети, входящие в Publicis Groupe: первое место принадлежит Starcom MediaVest Group с доходом 809 000 000 долларов США в 2009 году, второе место — ZenithOptimedia с доходом 779 000 000 долларов.

Top Media Agencies Worldwide
Ranked by 2009 worldwide revenue. Dollars in thousands.
RANK   WORLDWIDE REVENUE
2009 2008 AGENCY [PARENT] HEADQUARTERS 2009 % CHG
1 1 Starcom MediaVest Group [Publicis] Chicago $809,000 -12.1
2 2 ZenithOptimedia [Publicis] New York 779,200 -9.0
3 3 OMD Worldwide* [Omnicom] New York 730,000 -11.2
4 4 Mindshare Worldwide* [WPP] New York 712,898 -12.4
5 5 MEC* [WPP] New York 595,040 -13.9
6 7 MediaCom* [WPP] New York 569,600 -9.7
7 6 Carat* [Aegis Group] New York 550,000 -19.7
8 8 MPG* [Havas] New York 533,800 -8.5
9 9 UM* [Interpublic] New York 368,000 -8.0
10 10 Initiative* [Interpublic] New York 248,000 -15.9

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость