Стале майбутнє для fashion: як цифрові технології моди можуть підвищити успіх українських брендів
18 Фев 2021, 16:31

Стале майбутнє для fashion: як цифрові технології моди можуть підвищити успіх українських брендів

7 лютого у Києві під час третього BE SUSTAINABLE! Fashion Summit, який був організований повністю цифровим Ukrainian Fashion Week, були обговорені нові цифрові інновації та його потенціал для підвищення стійкості моди серед національних та міжнародних експертів.

Від прогнозування трендів штучного інтелекту, 3D-одягу, показів мод в доповненій реальності до Instagram-фільтрів для обличчя — були представлені цифрові рішення по всьому ланцюжку поставок моди.

Величезна різноманітність можливостей і технологій, безумовно, надихає креативи і дизайнерів, але в той же час піднімає питання про те, яка з цих інновацій найбільш підходить для малих і середніх модних брендів. Тому що, на відміну від великих модних гравців, фінансові та людські ресурси обмежені, і повинні бути мудро вкладені. Особливо після 2020 року, який виявився максимально непередбачуваним та вирішальним для бізнесу в цілому, адже через коронакризу потреби споживачів значною мірою зміщуються в бік прозорості, турботи, стійкості та цифрового досвіду.

3D дизайн і аватари для забезпечення гнучкості і прибутковості

3D технологія — ймовірно, та технологія, яка в даний час дає малим брендам найбільшу віддачу від інвестицій. Немає необхідності у реальних моделях і низці зразків усіх розмірів. За допомогою вдосконаленого програмного забезпечення, сканування тіла і досвідчених 3D-художників можуть бути створені надзвичайно точні 3D аватари. Вони допоможуть передбачити, як одяг буде взаємодіяти з тілом під час руху. Тим не менш, це не єдина перевага нових технологій моди. Впровадження формату 3D в дизайн і виробництво продуктів різко покращить продажі B2B і B2C і дасть можливість дослідження подальшого потенціалу ринку.

Надихаючі футуристичні анімації є не лише маркетинговим інструментом, щоб привернути увагу зростаючої групи споживачів покоління Z та міленіалів, вони також дають можливість тестувати нові асортименти продукції без великих інвестицій в короткі терміни на ринок.

Проте, незважаючи на безліч наявних переваг, все ж таки слід враховувати потенційні ризики, які будь-який цифровий інструмент може спричинити для прибутковості та навколишнього середовища. Оскільки віртуальна мода все ще не може запропонувати спробувати виріб одразу або торкнутися тканини, у 2020 році 59% придбаних в інтернеті модних речей було повернуто через значну мінливість розмірів від однієї марки до іншої, що спричинило минулого року навантаження на 15 мільйонів метричних тон вуглекислого газу для нашого довкілля.

Спілкуйтеся з великими цифровими гравцями моди, щоб скористатися інноваціями та даними

Для того, щоб вирішити проблему рентабельності цифрового бізнесу, особливо великі цифрові платформи та гравці онлайн-моди вкладають гроші в рекомендації щодо розміру, програмне забезпечення для сканування тіла для вимірювання розмірів за допомогою мобільного телефону клієнтів або миттєву віртуальну примірку за допомогою 3D-моделі тіла клієнтів.

Для того, щоб наздогнати стійку та цифрову трансформацію індустрії моди, меншим брендам потрібно інвестувати в процеси для співпраці та створення альянсів з цими великими гравцями, щоб отримати вигоду з їхніх баз даних, аналітики та технологій, оскільки шлях наодинці може бути занадто великим викликом.

Расскажите друзьям про новость