Sportbank Dream Running  Series Online серед кращих онлайн івентів X-RAY Marketing Awards
19 Фев 2021, 12:00

Sportbank Dream Running Series Online серед кращих онлайн івентів X-RAY Marketing Awards

В період жорстких карантинних обмежень і неможливості проведення офлайн заходів стояло завдання створити біговий онлайн проєкт, який би об’єднав бігунів та став альтернативою біговим заходам.

Саме цією думкою задались в Run Ukraine і вирішили запустити серію онлайн-забігів. Тож за підтримки мобільного банку sportbank, була створена Sportbank Dream Running Series, яка наблизила б бігунів до мрії.

До цього моменту онлайн-забіги в Україні не проводилися. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Серія онлайн-стартів, присвячених омріяним світовим забігам, була створена в період карантину, щоб допомогти біговим ентузіастам не втратити мотивацію до регулярних пробіжок та відчути бігові столиці світу попри закриті кордони.

У кожного бігуна є свій омріяний старт, місто, в якому він хоче пробігти свою найважливішу дистанцію. Для когось особливе місце у серці посідає Київ, хтось женеться за єдинорогом Бостона, хтось сумує за скасованим Токіо. І доки діють обмеження на проведення масових заходів і великі марафони не проводяться, саме час усім серцем віддатися своїй мрії!

Кожен з онлайн-забігів Sportbank Dream Running Series присвячений одному з особливих для бігунів десяти міст: Київ, Нью-Йорк, Бостон, Рим, Прага, Чикаго, Токіо, Берлін, Лондон, Париж. 

БІЖИ, ДЕ Б ТИ НЕ БУВ

Основним акцентом в комунікації став заклик #БІГТИМРІЮ, а саме — пробігти у містах мрії онлайн.

  • сюжети медалей присвячені кожному місту/етапу;
  • комунікація будувалася навколо серійності етапів, тож багато учасників “збирали міста мрії”
  • вперше були створені плейлисти до забігів — тематичні музичні підбірки разом з мотивуючими голосовими повідомленнями від команди Run Ukraine
  • для учасників, що не встигли зареєструватись на своє місто мрії, було створено додатковий етап: LAST CALL 

Стати учасником онлайн-забігу Sportbank Dream Running Series міг кожен охочий, де б він не перебував. Для участі не потрібно було нікуди їхати, усе, що потрібно – телефон та власна уява. Телефон – щоб записати маршрут та надати організаторам підтвердження подоланої дистанції. Уява – щоб біжучи 10 км або півмарафон своїм рідним містом, відчувати, що ти біжиш своїм містом мрії, і маршрут твій пролягає вулицями Токіо чи Центральним Парком у Нью-Йорку, а фінішуєш ти просто під Бранденбурзькими воротами у Берліні.

Перед стартом кожен зареєстрований учасник отримував пакет з атрибутами забігу: стартовим номером, пляшкою води, спортивним гелем та медаллю фінішера в запакованому конверті, на якому було написано «Відкрити після фінішу». Відразу після фінішу учасник міг відкрити цей конверт, одягти медаль фінішера та обсипати себе святковим конфеті.  

Завдяки онлайн-формату у SPORTBANK DREAM RUNNING SERIES взяли участь 5734 учасників з 37 країн світу.

3325 учасника у межах бігової серії здолали 10 км, а 2409 учасників випробували себе на півмарафонській дистанції.
А загалом учасники SPORTBANK DREAM RUNNING SERIES у межах одинадцяти стартів пробігли 83 839 км.

До проєкту також долучилися зіркові бігуни: вокалістка гурту А.Р.М.І.Я. Світлана Сафронова, телеведучі Анатолій Анатоліч, Олександр Попов та Слава Варда, видавчиня bit.ua Тетяна Гриньова та багато інших.   

Расскажите друзьям про новость