Sportbank Dream Running  Series Online серед кращих онлайн івентів X-RAY Marketing Awards
19 Фев 2021, 12:00

Sportbank Dream Running Series Online серед кращих онлайн івентів X-RAY Marketing Awards

В період жорстких карантинних обмежень і неможливості проведення офлайн заходів стояло завдання створити біговий онлайн проєкт, який би об’єднав бігунів та став альтернативою біговим заходам.

Саме цією думкою задались в Run Ukraine і вирішили запустити серію онлайн-забігів. Тож за підтримки мобільного банку sportbank, була створена Sportbank Dream Running Series, яка наблизила б бігунів до мрії.

До цього моменту онлайн-забіги в Україні не проводилися. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Серія онлайн-стартів, присвячених омріяним світовим забігам, була створена в період карантину, щоб допомогти біговим ентузіастам не втратити мотивацію до регулярних пробіжок та відчути бігові столиці світу попри закриті кордони.

У кожного бігуна є свій омріяний старт, місто, в якому він хоче пробігти свою найважливішу дистанцію. Для когось особливе місце у серці посідає Київ, хтось женеться за єдинорогом Бостона, хтось сумує за скасованим Токіо. І доки діють обмеження на проведення масових заходів і великі марафони не проводяться, саме час усім серцем віддатися своїй мрії!

Кожен з онлайн-забігів Sportbank Dream Running Series присвячений одному з особливих для бігунів десяти міст: Київ, Нью-Йорк, Бостон, Рим, Прага, Чикаго, Токіо, Берлін, Лондон, Париж. 

БІЖИ, ДЕ Б ТИ НЕ БУВ

Основним акцентом в комунікації став заклик #БІГТИМРІЮ, а саме — пробігти у містах мрії онлайн.

  • сюжети медалей присвячені кожному місту/етапу;
  • комунікація будувалася навколо серійності етапів, тож багато учасників “збирали міста мрії”
  • вперше були створені плейлисти до забігів — тематичні музичні підбірки разом з мотивуючими голосовими повідомленнями від команди Run Ukraine
  • для учасників, що не встигли зареєструватись на своє місто мрії, було створено додатковий етап: LAST CALL 

Стати учасником онлайн-забігу Sportbank Dream Running Series міг кожен охочий, де б він не перебував. Для участі не потрібно було нікуди їхати, усе, що потрібно – телефон та власна уява. Телефон – щоб записати маршрут та надати організаторам підтвердження подоланої дистанції. Уява – щоб біжучи 10 км або півмарафон своїм рідним містом, відчувати, що ти біжиш своїм містом мрії, і маршрут твій пролягає вулицями Токіо чи Центральним Парком у Нью-Йорку, а фінішуєш ти просто під Бранденбурзькими воротами у Берліні.

Перед стартом кожен зареєстрований учасник отримував пакет з атрибутами забігу: стартовим номером, пляшкою води, спортивним гелем та медаллю фінішера в запакованому конверті, на якому було написано «Відкрити після фінішу». Відразу після фінішу учасник міг відкрити цей конверт, одягти медаль фінішера та обсипати себе святковим конфеті.  

Завдяки онлайн-формату у SPORTBANK DREAM RUNNING SERIES взяли участь 5734 учасників з 37 країн світу.

3325 учасника у межах бігової серії здолали 10 км, а 2409 учасників випробували себе на півмарафонській дистанції.
А загалом учасники SPORTBANK DREAM RUNNING SERIES у межах одинадцяти стартів пробігли 83 839 км.

До проєкту також долучилися зіркові бігуни: вокалістка гурту А.Р.М.І.Я. Світлана Сафронова, телеведучі Анатолій Анатоліч, Олександр Попов та Слава Варда, видавчиня bit.ua Тетяна Гриньова та багато інших.   

Расскажите друзьям про новость