Спілка підприємств зовнішньої реклами оголосила тендер
03 Окт 2008, 13:45

Спілка підприємств зовнішньої реклами оголосила тендер

Спілка підприємств зовнішньої реклами (СПЗР) оголошує тендер на проведення комплексу досліджень в галузі зовнішньої реклами України

Спілка підприємств зовнішньої реклами оголосила тендер

Спілка підприємств зовнішньої реклами (СПЗР) оголошує тендер на проведення комплексу досліджень в галузі зовнішньої реклами України

 

Ринок зовнішньої реклами України в 2008 році демонструє стабільно високі показники кількісного та якісного зростання. За даними Всеукраїнської рекламної коаліції зростання обсягів ринку цього року складе 22% та досягне 230 млн. дол. Не зважаючи на загальну економічну кризу в країні, значне зростання витратної складової операторів (до 40%), а також рекордну кількість заборонних законодавчих ініціатив з боку Верховної Ради, в тому числі заборону з 2009 року реклами алкогольних і тютюнових виробів, ринок зовнішньої реклами зберіг основних клієнтів та обсяги рекламних замовлень, а найбільші оператори вдвічі збільшили витрати на покращення обслуговування парку рекламоносіїв.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

Якщо кількісні показники розвитку ринку вивчені досить добре (дослідження UMM, Doors Consulting), то багато об’єктивних факторів, які визначають або суттєво впливають на ефективність зовнішньої реклами, її роль і значення при формуванні медіа планів українських та іноземних компаній залишаються недостатньо дослідженими. Саме це спонукало СПЗР до оголошення відкритого тендеру на проведення комплексу досліджень в галузі зовнішньої реклами України щодо наступних показників:

1)      зміни показників пасажиропотоку у Києві та містах-мільйонниках протягом останнього року;

2)      визначення показників часу, проведеного мешканцями міст в дорозі (у власному авто, таксі, громадському транспорті, пішки);

3)      визначення середнього часу контакту з рекламоносіями, що розміщені в центральній частині міст, на околицях, на автотрасах;

4)      визначення можливості контакту з різними зовнішніми рекламоносіями для вибору клієнтами оптимального каналу комунікацій;

5)      дослідження в галузі психографіки.

 

Проведення даних досліджень повинно показати, як змінився протягом останнього року основний показник ефективності зовнішньої реклами — кількість потенційних рекламних контактів, тобто кількість людей, що мають можливість побачити дану зовнішню рекламу в одиницю часу.

 

Пропозиція взяти участь у тендері буде надіслана провідним компаніям в галузі медіа досліджень.

Расскажите друзьям про новость