Спілка підприємств зовнішньої реклами оголосила тендер
03 Окт 2008, 13:45

Спілка підприємств зовнішньої реклами оголосила тендер

Спілка підприємств зовнішньої реклами (СПЗР) оголошує тендер на проведення комплексу досліджень в галузі зовнішньої реклами України

Спілка підприємств зовнішньої реклами оголосила тендер

Спілка підприємств зовнішньої реклами (СПЗР) оголошує тендер на проведення комплексу досліджень в галузі зовнішньої реклами України

 

Ринок зовнішньої реклами України в 2008 році демонструє стабільно високі показники кількісного та якісного зростання. За даними Всеукраїнської рекламної коаліції зростання обсягів ринку цього року складе 22% та досягне 230 млн. дол. Не зважаючи на загальну економічну кризу в країні, значне зростання витратної складової операторів (до 40%), а також рекордну кількість заборонних законодавчих ініціатив з боку Верховної Ради, в тому числі заборону з 2009 року реклами алкогольних і тютюнових виробів, ринок зовнішньої реклами зберіг основних клієнтів та обсяги рекламних замовлень, а найбільші оператори вдвічі збільшили витрати на покращення обслуговування парку рекламоносіїв.

 

Якщо кількісні показники розвитку ринку вивчені досить добре (дослідження UMM, Doors Consulting), то багато об’єктивних факторів, які визначають або суттєво впливають на ефективність зовнішньої реклами, її роль і значення при формуванні медіа планів українських та іноземних компаній залишаються недостатньо дослідженими. Саме це спонукало СПЗР до оголошення відкритого тендеру на проведення комплексу досліджень в галузі зовнішньої реклами України щодо наступних показників:

1)      зміни показників пасажиропотоку у Києві та містах-мільйонниках протягом останнього року;

2)      визначення показників часу, проведеного мешканцями міст в дорозі (у власному авто, таксі, громадському транспорті, пішки);

3)      визначення середнього часу контакту з рекламоносіями, що розміщені в центральній частині міст, на околицях, на автотрасах;

4)      визначення можливості контакту з різними зовнішніми рекламоносіями для вибору клієнтами оптимального каналу комунікацій;

5)      дослідження в галузі психографіки.

 

Проведення даних досліджень повинно показати, як змінився протягом останнього року основний показник ефективності зовнішньої реклами — кількість потенційних рекламних контактів, тобто кількість людей, що мають можливість побачити дану зовнішню рекламу в одиницю часу.

 

Пропозиція взяти участь у тендері буде надіслана провідним компаніям в галузі медіа досліджень.

Расскажите друзьям про новость