Соціальна кампанія виступає проти негативного ставлення до хворих на коронавірус
12 Май 2020, 18:24

Соціальна кампанія виступає проти негативного ставлення до хворих на коронавірус

Мета соціальної кампанії «Залишайтесь вдома. Залишайтесь людьми» — попередити акти агресії та негативного ставлення до людей, хворих на COVID-19.

А також пояснити людям, як допомогти сусідам, які захворіли на коронавірус, та потурбуватися про літніх людей, які живуть поруч та знаходяться на самоізоляції.

Постер та ролик соціальної кампанії висвітлюють тему добросусідства, а головний меседж проєкту — «Пандемія закінчиться, а пам’ять про людські вчинки залишиться!».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Вони з нами чи не з перших днів життя. Вони — причина нашого спокою і нашого безсоння. Невтомні трудівники, що навіть у вихідні вітають нас бадьорим ремонтним свердлінням стін. Вони — наші сусіди, які приходять на допомогу швидше, ніж будь-які родичі. Бо вони завжди поряд — коли потрібні сірники, сіль чи вилітають пробки. І навіть, коли ми хворіємо.

Так було до моменту, поки в світ зі своїми гастролями не завітав COVID-19.

Як же так сталося, що коронавірус заволодів не лише легенями, а й головами людей, та найголовніше, чому його можуть спинити навіть не супергерої та спецобладнання, а прості сусіди — дивіться в ролику і пам’ятайте: пандемія рано чи пізно закінчиться, а пам’ять про людські вчинки залишиться назавжди.

Проєкт створено креативним агентством Green Penguin за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) на замовлення Бердянського територіального медичного об’єднання.

Расскажите друзьям про новость