Социальная кампания против вождения в нетрезвом виде от канадских креативщиков
20 Фев 2012, 12:27

Социальная кампания против вождения в нетрезвом виде от канадских креативщиков

 

Рекламное агентство  FREE, Edmonton, Канада создало рекламную кампанию для общественной организации MADD (Матери против вождения в нетрезвом виде), в котором акцент переносится с пьяных водителей на семьи, пострадавшие от вождения в нетрезвом виде.

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

 

 

 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel