«Сільпо» звернули увагу на рідкісних тигрів у новорічному промо
21 Дек 2021, 16:37

«Сільпо» звернули увагу на рідкісних тигрів у новорічному промо

Цієї зими всюди можна побачити привітання від щасливих тигрів. Але реальні справи цих тварин доволі кепські. Загалом у світі залишилося лише 6500 особин шести підвидів. Тому «Сільпо» разом із R Agency розробили новорічне промо, щоб привернути увагу до цієї проблеми.

Головною фішкою комунікації є те, що кількість матеріалів кампанії відповідає кількості тигрів, які живуть у дикій природі.

Сітілайти з фактами про підвиди розміщені так, що бенгальських тигрів можна побачити по всьому місту, а от суматранських чи китайських ще доведеться пошукати.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кожен із шістьох підвидів має своє унікальне забарвлення. Що менше тигрів конкретного підвиду залишилось у дикій природі – то менше сторінок новорічного каталогу із ним.

За таким же принципом розміщені й in-store матеріали. Тому шанс натрапити в «Сільпо» на китайського тигра настільки ж малий, як і в дикій природі

Расскажите друзьям про новость