Цієї зими всюди можна побачити привітання від щасливих тигрів. Але реальні справи цих тварин доволі кепські. Загалом у світі залишилося лише 6500 особин шести підвидів. Тому «Сільпо» разом із R Agency розробили новорічне промо, щоб привернути увагу до цієї проблеми.
Головною фішкою комунікації є те, що кількість матеріалів кампанії відповідає кількості тигрів, які живуть у дикій природі.
Сітілайти з фактами про підвиди розміщені так, що бенгальських тигрів можна побачити по всьому місту, а от суматранських чи китайських ще доведеться пошукати.
Кожен із шістьох підвидів має своє унікальне забарвлення. Що менше тигрів конкретного підвиду залишилось у дикій природі – то менше сторінок новорічного каталогу із ним.
За таким же принципом розміщені й in-store матеріали. Тому шанс натрапити в «Сільпо» на китайського тигра настільки ж малий, як і в дикій природі