Шлях та вибір людини: айдентика онлайн-конференції для та про підлітків
02 Сен 2020, 09:43

Шлях та вибір людини: айдентика онлайн-конференції для та про підлітків

Студія Novoselova&you розробила концепцію брендингу для події.

Вона побудована на двох основах: шлях та вибір людини. 

Життєвий шлях — це лінія, яка трансформується в різні форми лого та малюнки. Іноді людина може заплутатись, але ми допомагаємо цю лінію перевести в конструктивне русло. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Вибір — це розмаіття варіантів, яке пропанує нам життя. Кожен може скласти свою палітру та жити, як заманеться. На етапі становлення особистості ми мотивуємо підлітків вибирати чисті кольори, що символізує здорові звички та вподабання.

Лого відображає назву «Віртуально про реальне». VR окуляри показують онлайн-конференцію, бабл відображає розмови.

Організатори події Міжнародний благодійний фонд «СНІД Фонд Схід-Захід» (AIDS Foundation East-West – AFEW-Україна) у партнерстві з Міжнародний благодійний фонд «Альянс громадського здоров’я».
Подія буде проходити з 15-17 вересня 2020 року. 

Расскажите друзьям про новость