Школа креативності засквотила довгобуд Карпенка-Карого, щоб проанонсувати лекцію відомого креативника
01 Сен 2021, 17:13

Школа креативності засквотила довгобуд Карпенка-Карого, щоб проанонсувати лекцію відомого креативника

2 вересня о 19:00 онлайн-школа SKVOT організовує онлайн-лекцію Ансельмо Рамоса — креативника, засновника агенцій DAVID та GUT, власника 195 канських левів за різноманітні рекламні кампанії. Підхід Рамоса у рекламі — сміливий і дещо нахабний, а одне з головних правил — «якщо вам не потрібно радитися з юристом — можливо, ідея недостатньо хороша». Спільно з агенцією ANGRY SKVOT вирішив розповісти про лекцію за цією формулою.

В Україні налічують 150 недобудов, 51 з них — у Києві. Один з таких покинутих будинків — корпус Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені Івана Карпенка-Карого. Від початку 90-их його будівництво на паузі. Місце, яке мало би бути осередком креативності у Києві завмерло.

SKVOT разом з ANGRY вирішили вперше втілити в життя те, що закодоване в назві креативної онлайн-школи — засквотити покинуту будівлю. На стіні недобудованого корпусу розмістили банер із промо лекції Ансельмо Рамоса — креативника, який своєю роботою провокує розвиток світової рекламної індустрії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Одна з задач школи SKVOT — стимулювати творчість серед молоді, мотивувати їх на сміливі вчинки, які допоможуть розвивати нашу країну і робити її креативнішою і сильнішою», — говорить засновниці школи Інна Чут.

Лекція Рамоса в Zoom відбудеться 2 вересня о 19:00 за Києвом. Ансельмо буде розповідати про креативну сміливість англійською.

Расскажите друзьям про новость