Шедевр на всі часи від «Львівського»: рекламная кампанія Lwiwske Slodowe Specjalne
25 Мар 2020, 09:06

Шедевр на всі часи від «Львівського»: рекламная кампанія Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Lwiwske Slodowe Specjalne продовжує лінійку відродження ретросортів, першим продуктом якої було Lwiwske Eksportowe. Lwiwske Slodowe Specjalne має давню історію та зварене з чистого солоду, який надає йому особливого м’якого смаку. Надихнувшись брифом, «Львівське» та McCann Kyiv відчули себе трохи поетами, трохи художниками. А тому створили одразу два ролики, в яких є все: достатній градус інтриги, витончена естетика початку ХХ сторіччя, харизматичні персонажі, автентичні костюми. А ще — український Бредлі Купер. Що тут скажеш? Солодовий шедевр вартий хорошої компанії. 


Расскажите друзьям про новость