SHAKE™ приодягнувся в нове цільне паковання «слівер» (від англ. «рукав»), виконане з яскравої та приємної на дотик матової плівки. Автором нового дизайну є Дмитро Цапко, арт-директор і засновник TS/D Agency, а співавтором виступив Олександр Стрижельчик, креативний директор Групи Компаній «Нові Продукти».
Принагідно до редизайну паковання усієї продукції бренда було створено новий рекламний відеоролик Shake it, baby! Це – яскравий маніфест оновленого SHAKE™ 2021, закарбований у соковитому візуальному ряді, сповненому фану, куражу та найкрутіших спецефектів від ISD Group, No Stars та режисера Медета Шаяхметова.
Красиве життя – більше не про стандарти, вони в минулому. У нової краси немає одного єдиного визначення, вона – різноманітна, тому за нею так цікаво спостерігати. А отже вхід до найкрасивішої туси року – відкритий усім, хто не боїться самовиражатися і бути в центрі уваги. Подобатися? Неважливо. Бути красивим для всіх? Неможливо. Бо у кожного на екрані смартфону своя точка зору. І всі бачать твою красу по-різному. Shake it, baby!
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
«SHAKE™ – піонер українського ринку слабоалкогольних напоїв. Він з’явився далекого 2003 року і став улюбленим первістком ГК «Нові Продукти», втілюючи мрію аудиторії про красиве солодке життя. SHAKE™ супроводжує своїх споживачів крізь час і плинність поглядів, гнучко трансформуючись, а відтак завжди залишаючись у тренді. Наразі світом править ідея культурного різноманіття та віртуальної реальності, і це чудово накладається на імідж легкого та завжди неупередженого SHAKE™. Зовнішній вигляд, музичний смак, сексуальна орієнтація, рід занять та захоплення – все це найкраще працює в міксі, будучи найсмачнішим коктейлем життя! Тож SHAKE™ спонукає: змінюйся на краще, але залишайся собою, сміливо самовиражайся, але не нав’язуй свої погляди, – тоді ти обов’язково станеш епіцентром публічної уваги і об’єктом суспільного захвату»,
Борис Ткачов
директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти»