SHAKE™ приодягнувся в нове цільне паковання «слівер» (від англ. «рукав»), виконане з яскравої та приємної на дотик матової плівки. Автором нового дизайну є Дмитро Цапко, арт-директор і засновник TS/D Agency, а співавтором виступив Олександр Стрижельчик, креативний директор Групи Компаній «Нові Продукти».
Принагідно до редизайну паковання усієї продукції бренда було створено новий рекламний відеоролик Shake it, baby! Це – яскравий маніфест оновленого SHAKE™ 2021, закарбований у соковитому візуальному ряді, сповненому фану, куражу та найкрутіших спецефектів від ISD Group, No Stars та режисера Медета Шаяхметова.
Красиве життя – більше не про стандарти, вони в минулому. У нової краси немає одного єдиного визначення, вона – різноманітна, тому за нею так цікаво спостерігати. А отже вхід до найкрасивішої туси року – відкритий усім, хто не боїться самовиражатися і бути в центрі уваги. Подобатися? Неважливо. Бути красивим для всіх? Неможливо. Бо у кожного на екрані смартфону своя точка зору. І всі бачать твою красу по-різному. Shake it, baby!