SHAKE™ приодягнувся в нове цільне паковання «слівер» (від англ. «рукав»), виконане з яскравої та приємної на дотик матової плівки. Автором нового дизайну є Дмитро Цапко, арт-директор і засновник TS/D Agency, а співавтором виступив Олександр Стрижельчик, креативний директор Групи Компаній «Нові Продукти».
Принагідно до редизайну паковання усієї продукції бренда було створено новий рекламний відеоролик Shake it, baby! Це – яскравий маніфест оновленого SHAKE™ 2021, закарбований у соковитому візуальному ряді, сповненому фану, куражу та найкрутіших спецефектів від ISD Group, No Stars та режисера Медета Шаяхметова.
Красиве життя – більше не про стандарти, вони в минулому. У нової краси немає одного єдиного визначення, вона – різноманітна, тому за нею так цікаво спостерігати. А отже вхід до найкрасивішої туси року – відкритий усім, хто не боїться самовиражатися і бути в центрі уваги. Подобатися? Неважливо. Бути красивим для всіх? Неможливо. Бо у кожного на екрані смартфону своя точка зору. І всі бачать твою красу по-різному. Shake it, baby!
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
«SHAKE™ – піонер українського ринку слабоалкогольних напоїв. Він з’явився далекого 2003 року і став улюбленим первістком ГК «Нові Продукти», втілюючи мрію аудиторії про красиве солодке життя. SHAKE™ супроводжує своїх споживачів крізь час і плинність поглядів, гнучко трансформуючись, а відтак завжди залишаючись у тренді. Наразі світом править ідея культурного різноманіття та віртуальної реальності, і це чудово накладається на імідж легкого та завжди неупередженого SHAKE™. Зовнішній вигляд, музичний смак, сексуальна орієнтація, рід занять та захоплення – все це найкраще працює в міксі, будучи найсмачнішим коктейлем життя! Тож SHAKE™ спонукає: змінюйся на краще, але залишайся собою, сміливо самовиражайся, але не нав’язуй свої погляди, – тоді ти обов’язково станеш епіцентром публічної уваги і об’єктом суспільного захвату»,
Борис Ткачов
директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти»