Сформовано Наглядову рада рейтингу «Золоте Зерно 2008»
28 Ноя 2008, 11:50
PR

Сформовано Наглядову рада рейтингу «Золоте Зерно 2008»

Для забезпечення прозорості проведення рейтингу «Золоте Зерно 2008» сформовано Наглядову раду. До складу Ради увійшли авторитетні фахівці ринку маркетингових комунікацій і ЗМІ:

Сформовано Наглядову рада рейтингу «Золоте Зерно 2008»

Для забезпечення прозорості проведення рейтингу «Золоте Зерно 2008»  сформовано Наглядову раду. До складу Ради увійшли авторитетні фахівці ринку маркетингових комунікацій і ЗМІ:

 

 1.        Олексій Погорєлов, генеральний директор УАВПП

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 2.        Наталія Лігачова, шеф-редактор сайту і журналу «Телекритика» 

 3.        Максим Лазебник, шеф-редактор  sostav.ua 

 4.        Валерій Пекар, віце-президент Виставкової федерації України, член Громадської Ради з реклами

 5.        Євген Ромат, голова Союзу рекламістів України 

 6.        Денис Безлюдько, головний редактор ІА "Українські Новини”

 

Головою Наглядової ради обрано Олексія Погорєлова. 

 

Члени Наглядової ради мають право проконтролювати об'єктивність результатів рейтингу, зокрема:

 •          ознайомитися з  результатами опитування респондентів (статистикою, повним списком учасників опитування), до їх офіційного оголошення.

 •          особисто перевірити кілька анкет (визначаються методом випадкового вибору із загального списку самим членом Ради).

 

Як відзначив Голова Наглядової ради Олексій Погорєлов, Генеральний директор УАВПП:  «Будь-який проект, де чесним чином обирають "найбільш професійного" або "найбільш поважного" в тій або іншій галузі цінний тим, що підтримує кращі практики. Будь-якій людині важливе визнання її заслуг, а для професіонала таке визнання є найсильнішою мотивацією. Рейтинг «Золоте Зерно» називає кращих. Причому не на думку "групи експертів", а на думку самих же учасників ринку.

 

Щорічний рейтинг «Золоте Зерно» — проект, спрямований на розвиток ринку PR і цивілізованих зв'язків із ЗМІ.  Рейтинг складається на основі опитування PR-фахівців і ЗМІ. Опитування проводить незалежна дослідницька компанія. Результати додатково контролює Наглядова рада. Переможці рейтингу «Золоте Зерно 2008»  будуть визначені в 6 номінаціях.  Переможці рейтингу будуть оголошені у другій половині січня  2009 року.

 

Організатор проекту – Publicity.kiev.ua 

 

Рейтинг "Золоте Зерно 2008" проходить за підтримки Українскої Асоціації видавців періодичної преси

Расскажите друзьям про новость