Сеть магазинов у дома «Фора» запустила первую имиджевую кампанию.
20 Ноя 2017, 11:40

Сеть магазинов у дома «Фора» запустила первую имиджевую кампанию.

Компания выпустила серию роликов, объединенные тэглайном «Забота в действии». Цель инициативы показать заботу сотрудников о покупателях, чтобы их покупка была простой и приятной. Кампания создана THINKMcCANN. 


Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость