18 Ноя 2008, 10:25

Сейлз-хаус Maxximum Advertising почав працювати з Real Estate TV

Maxximum Advertising пролонгував договори з Ru Music, News One, Star TV, Maxxi TV, «Меню-ТВ» та почав працювати з Real Estate TV

Сейлз-хаус Maxximum Advertising почав працювати з Real Estate TV

Maxximum Advertising пролонгував договори з Ru Music, News One, Star TV, Maxxi TV, «Меню-ТВ» та почав працювати з Real Estate TV.

Сейлз-хаус Maxximum Advertising наступного року збереже усіх клієнтів, рекламний час яких він продавав у 2008 році. Зокрема, вже продовжено договори з Ru Music, News One, Star TV та каналом Maxxi TV, який входить до групи компаній Maxximum. Угода ще з одним каналом — «Меню-ТВ» — наразі перебуває на стадії юридичної підготовки. Про це «Телекритику» повідомила співвласниця компанії Вікторія Семененко.
 
Maxximum Advertising також почала співпрацювати з супутниковим телеканалом RealEstateTV, офіційний запуск якого відбувся у жовтні. Цей канал спеціалізується на архітектурі, будівництві та нерухомості, його офіс базується в Одесі. Maxximum Advertising також веде переговори з кількома іншими кабельно-супутниковими каналами.
 
Наступного року Maxximum Advertising також продаватиме рекламний час на Першому каналі.
 
З наступного року Maxximum Advertising перейде на гривню, як і, можливо, інші сейлз-хауси. «У клієнтів бюджетування відбувається в гривні. Тому для них і для нас це найоптимальніший варіант», — зазначає пані Семененко. Щодо цінової політики у 2009 р. вона повідомила, що медіаінфляція можлива. Відсоток, на який підніметься вартість рекламного часу, залежатиме від розміру бюджету клієнта та тривалості співпраці з ним: «Чим більший бюджет, тим менша інфляція. Але інфляція у 20-25%, про яку говорили на початку осені, навряд чи можлива». 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео