Результати рейтингу онлайн-медіа за II квартал
20 Июл 2021, 10:31

Результати рейтингу онлайн-медіа за II квартал

Інтернет Асоціація України спільно з Similarweb готові поділитися підсумками рейтингу 100 онлайн-медіа другого кварталу (за квітень-червень 2021).

До цього рейтингу увійшли онлайн-медіа, редакції яких створюють авторський, оригінальний контент, ключовою метою якого є поширення новинної інформації в інтернеті. Нагадаємо, рейтинг формується щоквартально. В травні 2021 року було вперше опубліковано результати за перший квартал (січень-березень 2021 року). Тоді першу десятку українських онлайн-медіа очолили медіа суспільно-політичного, бізнесового та фінансового напрямів, а саме: censor.net, obozrevatel.com, pravda.com.ua, today.ua, 24tv.ua, nv.ua, rbc.ua, tsn.ua, strana.ua та liga.net. Що стосується рейтингу онлайн-медіа, які читають з території України, то тут переважали лише представники медіа суспільно-політичного напряму.

До вашої уваги рейтинги другого кварталу (за квітень-червень 2021):

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

1) Рейтинг топ-100 українських онлайн-медіа, редакції та головний офіс яких знаходяться на території України. До десятки найпопулярніших увійшли:

До сотні українських онлайн-медіа увійшли видання:  74 соціально-політичного, 8 бізнесово-фінансового, 5 спортивного, 4 ІТ, 6 медійного та 3 інформаційного напрямів.

За другий квартал 2021 року середньомісячна унікальна аудиторія на українських онлайн-медіа впала на 4%, апереважна більшість медіа втратили свої позиції. Єдиними, хто наростили аудиторію, є спортивні видання. Така динаміка пов’язана з чемпіонатом Європи з футболу Євро-2020.

2) Рейтинг топ Рейтинг топ-100 онлайн-медіа, які читають з території України. До десятки найпопулярніших тут увійшли:

За другий квартал 2021 року середньомісячна унікальна аудиторія, яка читає вітчизняні та закордонні онлайн-медіа, зокрема російські, виросла на 2%.

Згідно з дослідженням, у другому кварталі російські онлайн-медіа наростили 40% української аудиторії, водночас провідні українські видання втратили в середньому 7-8% унікальних читачів.

“Вже у другому кварталі ми чітко бачимо певну сезонність та зміну читацького інтересу серед онлайн-медіа. Зокрема, проведення таких подій, як Євробачення та Євро-2020, дало поштовх виданням, чий фокус був найбільше спрямований на ці тематики. Інтерес українців до російських видань у другому кварталі зумовлений подіями довкола сухопутних та морських кордонів України, подіями в Білорусі та зустріччю лідерів США та Росії”, — коментує заступник голови Комітету з питань інтернет-реклами Ольга Тищук. 

Минулого разу ми отримали певні коментарі та питання щодо розбіжності даних між Similarweb та Google Analytics та хотіли б пояснити, в чому різняться результати цих сервісів.

“Дані Similarweb можуть не збігатися з даними Google Analytics з двох причин: 

1. Індивідуальні налаштування кабінету Google Analytics, що робить аналітику GA для різних сайтів не порівнянною між собою. Водночас Similarweb вимірює трафік на сайти за однаковою методологією, що дозволяє порівнювати “яблука з яблуками”. 

2. Методологія розрахунку унікальних відвідувачів Google Analytics, заснована на файлах cookie, через що кількість унікальних відвідувань частіше завищена в противагу методології Similarweb, яка базується на унікальному ID пристрою. Google Analytics найкраще підходить для максимально точної аналітики власного бізнесу. А Similarweb розрахований на отримання інсайтів щодо учасників ринку та індустрії загалом.  

Детальніше про методологію збору даних Similarweb можна прочитати на сайті”, — повідомляє Міла Шик, акаунт-менеджер Similarweb.

Більше про рейтинг:

Онлайн-медіа — це видання, які публікують або транслюють новини, статті, відео, оновлення та будь-яку супутню інформацію українською або російською мовами.

Рейтинг складений за кількістю унікальних відвідувачів за квартал (середньомісячний показник) на основі закритих даних платформи Similarweb. Унікальні відвідувачі за даними Similarweb — це кількість унікальних пристроїв, які використовувались для входу на сайт.

До списку не увійшли:

новинні агрегатори;
сайти про погоду;
сайти лише з телепрограмами;
сайти винятково з результатами спортивних матчів;
сайти, на яких основний контент створюється користувачами;
сайти органів влади, зокрема загальноукраїнськими, муніципальними тощо;
сайти курсів валют;
сайти про гороскопи та гадання.

Партнером рейтингу виступила компанія MGID.

Расскажите друзьям про новость