Результати рейтингу онлайн-медіа за II квартал
20 Июл 2021, 10:31

Результати рейтингу онлайн-медіа за II квартал

Інтернет Асоціація України спільно з Similarweb готові поділитися підсумками рейтингу 100 онлайн-медіа другого кварталу (за квітень-червень 2021).

До цього рейтингу увійшли онлайн-медіа, редакції яких створюють авторський, оригінальний контент, ключовою метою якого є поширення новинної інформації в інтернеті. Нагадаємо, рейтинг формується щоквартально. В травні 2021 року було вперше опубліковано результати за перший квартал (січень-березень 2021 року). Тоді першу десятку українських онлайн-медіа очолили медіа суспільно-політичного, бізнесового та фінансового напрямів, а саме: censor.net, obozrevatel.com, pravda.com.ua, today.ua, 24tv.ua, nv.ua, rbc.ua, tsn.ua, strana.ua та liga.net. Що стосується рейтингу онлайн-медіа, які читають з території України, то тут переважали лише представники медіа суспільно-політичного напряму.

До вашої уваги рейтинги другого кварталу (за квітень-червень 2021):

1) Рейтинг топ-100 українських онлайн-медіа, редакції та головний офіс яких знаходяться на території України. До десятки найпопулярніших увійшли:

До сотні українських онлайн-медіа увійшли видання:  74 соціально-політичного, 8 бізнесово-фінансового, 5 спортивного, 4 ІТ, 6 медійного та 3 інформаційного напрямів.

За другий квартал 2021 року середньомісячна унікальна аудиторія на українських онлайн-медіа впала на 4%, апереважна більшість медіа втратили свої позиції. Єдиними, хто наростили аудиторію, є спортивні видання. Така динаміка пов’язана з чемпіонатом Європи з футболу Євро-2020.

2) Рейтинг топ Рейтинг топ-100 онлайн-медіа, які читають з території України. До десятки найпопулярніших тут увійшли:

За другий квартал 2021 року середньомісячна унікальна аудиторія, яка читає вітчизняні та закордонні онлайн-медіа, зокрема російські, виросла на 2%.

Згідно з дослідженням, у другому кварталі російські онлайн-медіа наростили 40% української аудиторії, водночас провідні українські видання втратили в середньому 7-8% унікальних читачів.

“Вже у другому кварталі ми чітко бачимо певну сезонність та зміну читацького інтересу серед онлайн-медіа. Зокрема, проведення таких подій, як Євробачення та Євро-2020, дало поштовх виданням, чий фокус був найбільше спрямований на ці тематики. Інтерес українців до російських видань у другому кварталі зумовлений подіями довкола сухопутних та морських кордонів України, подіями в Білорусі та зустріччю лідерів США та Росії”, — коментує заступник голови Комітету з питань інтернет-реклами Ольга Тищук. 

Минулого разу ми отримали певні коментарі та питання щодо розбіжності даних між Similarweb та Google Analytics та хотіли б пояснити, в чому різняться результати цих сервісів.

“Дані Similarweb можуть не збігатися з даними Google Analytics з двох причин: 

1. Індивідуальні налаштування кабінету Google Analytics, що робить аналітику GA для різних сайтів не порівнянною між собою. Водночас Similarweb вимірює трафік на сайти за однаковою методологією, що дозволяє порівнювати “яблука з яблуками”. 

2. Методологія розрахунку унікальних відвідувачів Google Analytics, заснована на файлах cookie, через що кількість унікальних відвідувань частіше завищена в противагу методології Similarweb, яка базується на унікальному ID пристрою. Google Analytics найкраще підходить для максимально точної аналітики власного бізнесу. А Similarweb розрахований на отримання інсайтів щодо учасників ринку та індустрії загалом.  

Детальніше про методологію збору даних Similarweb можна прочитати на сайті”, — повідомляє Міла Шик, акаунт-менеджер Similarweb.

Більше про рейтинг:

Онлайн-медіа — це видання, які публікують або транслюють новини, статті, відео, оновлення та будь-яку супутню інформацію українською або російською мовами.

Рейтинг складений за кількістю унікальних відвідувачів за квартал (середньомісячний показник) на основі закритих даних платформи Similarweb. Унікальні відвідувачі за даними Similarweb — це кількість унікальних пристроїв, які використовувались для входу на сайт.

До списку не увійшли:

новинні агрегатори;
сайти про погоду;
сайти лише з телепрограмами;
сайти винятково з результатами спортивних матчів;
сайти, на яких основний контент створюється користувачами;
сайти органів влади, зокрема загальноукраїнськими, муніципальними тощо;
сайти курсів валют;
сайти про гороскопи та гадання.

Партнером рейтингу виступила компанія MGID.

Расскажите друзьям про новость