22 Янв 2008, 13:36

Рождение новой идеи

В саморекламе многое позволено, рекламистов неизбежно сносит в довольно скользкую и опасную тему физиологии. Странные части тела, обнаженные мышцы и прочие прелести однозначно привлекают внимание, но могут быть неправильно поняты. В том, что касается «идей» в саморекламе, наиболее физиологично проявили себя TBWA Warszawa и канадское smashLAB. На принте агентства несчастный копирайтер родил лампочку , символизирующую идею.

 

 

 

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

 

TBWA\Warszawa: Newborn

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео