Ринок маркетингових сервісів – 2019-2020: висновки 2019
10 Дек 2019, 14:24

Ринок маркетингових сервісів – 2019-2020: висновки 2019

Згідно дослідження МАМІ, вже кілька років поспіль спостерігається стабільний ріст галузі, у 2019 динаміка +19%, обсяг 6 352 млн гривень. Зростання Event Marketing and Sponsorship на 35%, це — актуальний тренд. Внаслідок емоціонального контакту з брендом споживач отримує додаткову лояльність та мотивацію, отже «мода на івенти»  буде щодалі актуальною. Класичні інструменти (Consumer&Trade marketing) не зазнали суттєвих змін, але втілення технологій та креативу у ці напрямки формують додаткову вартість та мають попит у рекламодавців. Зростає інтерес до Loyalty marketing як до засобу дослідження клієнтського досвіду.  

Підсумки 2019

Маркетингові сервіси

Обсяг 2017р., млн грн.

Обсяг 2018р., млн грн.

% зміни 2018 до 2017

Обсяг 2019р., млн грн.

% зміни 2019 до 2018

Обсяг ринку МС, ВСЬОГО

4 548

5 321

17%

6 352

19%

У тому числі:

Trade marketing (Мерчандайзинг, Trade promo, Програми мотивації та контролю персоналу)

1 700

1 955

15%

2 248

15%

Loyalty marketing  (Mailing, DB management, Contact-Center)

850

935

10%

1 028

10%

Consumer marketing

950

1 140

20%

1 368

20%

Event Marketing and Sponsorship

920

1 150

25%

1 553

35%

Non-standart communications (life placement, ambient media )

128

141

10%

155

10%

 

Расскажите друзьям про новость