Рейтинги медіа агентств та рекламно-комунікаційних груп 2020 відповідно до їх білінгів
14 Июн 2021, 16:39

Рейтинги медіа агентств та рекламно-комунікаційних груп 2020 відповідно до їх білінгів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинги медіа агентств та рекламно-комунікаційних груп 2020 відповідно до їх білінгів. 

Мета білінгового рейтингу — показати розподіл сил та позицій full service media агентств, членів Всеукраїнської Рекламної Коаліції (деталі за посиланням).

Під медіа бюджетом (billing) розуміється сума рекламних бюджетів клієнтів, що знаходяться у розпорядженні агентства. Це можуть бути як кошти, що направляються на закупівлю медіа, так і плановані бюджети (деталі методики: Методика рейтингів ˃˃ 2. Рейтинги медіа агентств України ˃˃ Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Разом з медіа рейтингом агентств цього року Всеукраїнська рекламна коаліція презентує ще два білінгових рейтинги: рекламно-комунікаційних груп України та міжнародних груп.

Всі бюджети, зазначені в рейтингах, носять індикативний характер і наводяться виключно для того, щоб представити загальну розстановку сил на агентському медіа ринку.

У зв’язку з відсутністю можливості гранично точно оцінити значення білінгів і близькістю сумарних бюджетів деяких гравців, певні ранки були об’єднані.

Власні імена клієнтів наводяться у версії написання, що була надана агентствами-учасниками рейтингу.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) 2020

Медіа рейтинг рекламно-комунікаційних груп України 2020 відповідно до медіа бюджетів (білінгів)

Медіа рейтинг міжнародних рекламно-комунікаційних груп 2020 відповідно до медіа бюджетів (білінгів)

Расскажите друзьям про новость