Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинги медіа агентств та рекламно-комунікаційних груп 2020 відповідно до їх білінгів.
Мета білінгового рейтингу — показати розподіл сил та позицій full service media агентств, членів Всеукраїнської Рекламної Коаліції (деталі за посиланням).
Під медіа бюджетом (billing) розуміється сума рекламних бюджетів клієнтів, що знаходяться у розпорядженні агентства. Це можуть бути як кошти, що направляються на закупівлю медіа, так і плановані бюджети (деталі методики: Методика рейтингів ˃˃ 2. Рейтинги медіа агентств України ˃˃ Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів).
Разом з медіа рейтингом агентств цього року Всеукраїнська рекламна коаліція презентує ще два білінгових рейтинги: рекламно-комунікаційних груп України та міжнародних груп.
Всі бюджети, зазначені в рейтингах, носять індикативний характер і наводяться виключно для того, щоб представити загальну розстановку сил на агентському медіа ринку.
У зв’язку з відсутністю можливості гранично точно оцінити значення білінгів і близькістю сумарних бюджетів деяких гравців, певні ранки були об’єднані.
Власні імена клієнтів наводяться у версії написання, що була надана агентствами-учасниками рейтингу.