Reebok заявило о себе, воспользовавшись поломкой эскалаторов в Стокгольме
26 Фев 2015, 12:39

Reebok заявило о себе, воспользовавшись поломкой эскалаторов в Стокгольме

Шведское агентство The Viral Company, сотрудничающее с Reebok, увидело маркетинговую возможность, когда эскалаторы в метро в Стокгольме остановились, и люди вынуждены были подниматься по ступенькам.

Агентство обратилось в локальный CrossFit клуб, чтобы несколько добровольцев смогли помочь пассажирам преодолеть подъем. Инициатива прекрасно вписывается в

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость