29 Мар 2016, 12:41

Пиво «Рогань» изменили до узнаваемости.

BBDO Ukraine обновили этикетку, освежили логотип, сохранив при этом стопроцентную узнаваемость упаковки для ценителей пива «Рогань». Ранее MMR представил подборку этикеток с историей с креативным пивным дизайном. 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео