Tasty food not just vegan: Ребрендінг веганського кафе Green 13
18 Мар 2020, 14:47

Tasty food not just vegan: Ребрендінг веганського кафе Green 13

Мережа стріт кафе Green 13 готує фалафель та веганський  бургер, який неможливо відрізнити від м’ясного. Але ще не усі поціновувачі м’яса спробували цю смакоту, адже існує стереотип, що веганська їжа —  це правильне харчування для правильних людей.   Задачею Brand Loft Agency було змінити цей настрій, показати, що веганською їжею можна смакувати просто так, без гучних лозунгів та обмежень. Зацінити смачне поєднання знайомих продуктів може будь-хто. Так з’явилася спільнота  однодумців, що люблять смачно поїсти,  і Green 13 став 13 Green Go. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Концепт «tasty food not just vegan» підтримує вербальна комунікація: «вчитесь, читайте та вег-бургера не цурайтесь», «ніщо так не зближує як вишневий пиріг», «фалафель м’ясом не заміниш» та інші. 

Оновлений заклад вже відкрив двері  на Великий Житомирській, 40. 

 

Расскажите друзьям про новость