Tasty food not just vegan: Ребрендінг веганського кафе Green 13
18 Мар 2020, 14:47

Tasty food not just vegan: Ребрендінг веганського кафе Green 13

Мережа стріт кафе Green 13 готує фалафель та веганський  бургер, який неможливо відрізнити від м’ясного. Але ще не усі поціновувачі м’яса спробували цю смакоту, адже існує стереотип, що веганська їжа —  це правильне харчування для правильних людей.   Задачею Brand Loft Agency було змінити цей настрій, показати, що веганською їжею можна смакувати просто так, без гучних лозунгів та обмежень. Зацінити смачне поєднання знайомих продуктів може будь-хто. Так з’явилася спільнота  однодумців, що люблять смачно поїсти,  і Green 13 став 13 Green Go. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Концепт «tasty food not just vegan» підтримує вербальна комунікація: «вчитесь, читайте та вег-бургера не цурайтесь», «ніщо так не зближує як вишневий пиріг», «фалафель м’ясом не заміниш» та інші. 

Оновлений заклад вже відкрив двері  на Великий Житомирській, 40. 

 

Расскажите друзьям про новость