Расстроенный робот в рекламе сети фастфуда Hardee’s and Carl’s Jr.
29 Июн 2011, 10:20

Расстроенный робот в рекламе сети фастфуда Hardee’s and Carl’s Jr.

 

Для продвижения нового куриного бургера Hardee’s and Carl’s Jr. и их агентство  David & Goliath создали рекламный ролик, в котором робот сильно расстроился из-за того, что не смог съесть бургер. Ролик подчеркивает акцент сети на сделанных вручную продуктах под общей темой «Машины не могут этого съесть, потому что они не могут этого сделать».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость