Радиореклама показала минус 35,7%
29 Апр 2009, 08:27

Радиореклама показала минус 35,7%

В I квартале объем рекламы на российском радио сократился по сравнению с IV кварталом 2008 г. на 35,7% до 117 300 мин, подсчитала AdMonitor, пишут «Ведомости».

 

В феврале и марте количество рекламного времени на радиостанциях выросло, но так и не достигло докризисного уровня.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость