ПУМБ запустив нову кампанію про три види депозитів. Ідею про те, що гроші можна накопичувати по-різному, як, наприклад, бігати, банк та агенція MullenLowe Adventa розвинули в ролику та порівняли різні стилі накопичення зі стилями бігу. Марафонець — цілеспрямовано, наполегливо, копієчка за копієчкою, рухаєтесь до великої мети? Чи енергійний спринтер? Вжух — і назбирали «фінансову подушку» або купили квитки кудись на моря. А, можливо, джогер (не плутати з джокером) — накопичуєте розслаблено і у своє задоволення? Щоб точно визначити свій стиль накопичення, можна пройти онлайн-тест.
Новое видео
26 Мар 2024
- Координатор трюков Джеймса Бонда передал легкость и комфорт в эпическом ролике Avios
- Для борьбы с расизмом в бразильских магазинах создали сумку
- Транспортная компания Лондона отказалась от размещения рекламы о том, что «соцсети убивают мусульман»
- Нижнее белье и верхняя одежда бизнеса: как она должна выглядеть, чтобы ее купили
- Домашние любимцы, делающие беспорядок дома, стали героями кампании IKEA
- E.l.f. Beauty и Liquid Death представили коллекцию средств для макияжа в коробке-гробу
- Rihanna появилась на обложке Vogue China
- Билборды и ролики бренда туалетной бумаги отметили эйфорию после испражнения