ПУМБ Online має власний аудіо бренд. Його впровадження почалося з додавання звуків сповіщень у мобільному застосунку та оновлення музики утримання на лінії для всієї телефонії банку.
Над аудіальною концепцією, створенням аудіо-ДНК і аудіоадаптацій працювала команда агенції VP Production. Спільно з дослідницькою лабораторією ПУМБ вони провели тестування аудіо-ДНК і звуків сповіщень безпосередньо на цільовій аудиторії за спеціально розробленою методикою.
Створені звуки та музика не лише звучать у єдиній концепції, вони транслюють аудиторії сенс бренду та прогнозовано викликають необхідні асоціації, що підтверджено тестуваннями.
Наразі жоден із гравців українського ринку мобільного банкінгу не має подібного системного підходу до використання аудіо. Серед 10 проаналізованих конкурентів ПУМБ Online менш ніж у половини є хоча б окремі продумані елементи звукової айдентики: бренд войс, аудіо логотип або звуки застосунку.
Аудіобрендинг як дисципліна існує у світі лише 30 років. Він поширений здебільшого на Заході та серед яскравих його представників звучання Intel, Apple, McDonald’s, Ліга Чемпіонів УЄФА, Mastercard, Coca-Cola, SNCF (французький аналог Укрзалізниці).