ПУМБ Online отримав комплексний аудіо бренд
13 Дек 2021, 16:21

ПУМБ Online отримав комплексний аудіо бренд

ПУМБ Online має власний аудіо бренд. Його впровадження почалося з додавання звуків сповіщень у мобільному застосунку та оновлення музики утримання на лінії для всієї телефонії банку.

Над аудіальною концепцією, створенням аудіо-ДНК і аудіоадаптацій працювала команда агенції VP Production. Спільно з дослідницькою лабораторією ПУМБ вони провели тестування аудіо-ДНК і звуків сповіщень безпосередньо на цільовій аудиторії за спеціально розробленою методикою.

Створені звуки та музика не лише звучать у єдиній концепції, вони транслюють аудиторії сенс бренду та прогнозовано викликають необхідні асоціації, що підтверджено тестуваннями.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Наразі жоден із гравців українського ринку мобільного банкінгу не має подібного системного підходу до використання аудіо. Серед 10 проаналізованих конкурентів ПУМБ Online менш ніж у половини є хоча б окремі продумані елементи звукової айдентики: бренд войс, аудіо логотип або звуки застосунку.

Аудіобрендинг як дисципліна існує у світі лише 30 років. Він поширений здебільшого на Заході та серед яскравих його представників звучання Intel, Apple, McDonald’s, Ліга Чемпіонів УЄФА, Mastercard, Coca-Cola, SNCF (французький аналог Укрзалізниці).

Расскажите друзьям про новость