ПУМБ і MullenLowe Adventa анонсували першу вигідну кредитку
За останні роки в Україні змінилося сприйняття кредитної картки.
Кредитка перестала бути його величністю Недоторканим Пластиком, що лежить під склом, яке ми розбиваємо в екстрених ситуаціях, а потім живемо під тягарем виплат.
Кредитка сьогодні – це просто частинка нашого життя. Нею користуються кожного дня, коли не вистачає зовсім трохи до зп, коли «о, які круті боти, ще й зі знижкою», коли хочеться потусити з друзями, коли потрібно заплатити за заняття дитини, коли час розрахуватись за комуналку. І ще безліч таких «коли».
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
Як будь-яка повсякденна річ, кредитка має бути максимально практичною. І коли ми кажемо практична, маємо на увазі вигідна.
У ситуації, коли всі банки перекрикуючи один одного розповідають про свої картки, саме розуміння інсайтів клієнта і вигоди, яку дає йому картка, стали для ПУМБ відправною точкою в процесі апргейда своєї кредитки всеМОЖУ. Кредитки, яка була б максимально крутою у своїх умовах, зручною у повсякденності, комфортною у використанні.
Трохи не вистачає – кредитка під рукою, хочеться щось купити прямо зараз – купуй і віддавай через 62 дні, маєш комусь перекинути гроші – з всеМОЖУ це без відсотків, потрібно терміново зняти гроші – знімай кредитні без комісії.
«Протягом усього процесу створення рекламної кампанії ми дивилися на картку, як на інструмент, який конвертує бажання клієнтів у реальні речі, які можуть відбутися у житті прямо зараз. Для нас – «Перша Вигідна», це не просто рекламний слоган, це результат багатомісячної роботи великої команди, фінал якої кредитка з унікально вигідними для ринку умовами. У свою чергу, роботу над кампанією ми почали насамперед з глибинного розуміння інсайтів наших реальних клієнтів. Ми входили в процес, дуже добре знаючи, яка аудиторія як використовує нашу картку – їх потреби, бажання, мрії. І саме ці знання дали нам можливість створити справді таргетовану кампанію, матеріали якої об’єднані єдиною ідеєю але дуже різні по інсайтам та настрою»
Ксенія Сікорська
Маркетинг-директор ПУМБ
Під стать продукту, була створена комунікація, яка б так само просто і легко розповідала в різних каналах різним аудиторія про моменти, коли кредитка може зробити життя кращим, перетворюючи бажання на емоції.
«Головним викликом для агенції було створити не просто креатив заради креативу, і супроводити його повідомленнями про наші РТБ. Нашою метою було перетворити кредитку на френда, що супроводжує по життю. Тому замість того, щоб з переваг картки зробити епічний ба-да-бум (а зробити його було з чого), ми вирішили навпаки – подати їх, як щось просте і зрозуміле, як приємні бонуси повсякденного життя. І в результаті у нас вийшли історії не про товари/послуги, а про емоції, які дарує кредитка від ПУМБ людям».
Світлана Цвєлєньєва
креативний директор MullenLowe Adventa
Нова рекламна кампанія ПУМБ — це яскраві і водночас реальні життєві історій, створені на основі реальних кейсів користування першою вигідною кредиткою всеМОЖУ.