За останні роки в Україні змінилося сприйняття кредитної картки.
Кредитка перестала бути його величністю Недоторканим Пластиком, що лежить під склом, яке ми розбиваємо в екстрених ситуаціях, а потім живемо під тягарем виплат.
Кредитка сьогодні – це просто частинка нашого життя. Нею користуються кожного дня, коли не вистачає зовсім трохи до зп, коли «о, які круті боти, ще й зі знижкою», коли хочеться потусити з друзями, коли потрібно заплатити за заняття дитини, коли час розрахуватись за комуналку. І ще безліч таких «коли».
Як будь-яка повсякденна річ, кредитка має бути максимально практичною. І коли ми кажемо практична, маємо на увазі вигідна.
У ситуації, коли всі банки перекрикуючи один одного розповідають про свої картки, саме розуміння інсайтів клієнта і вигоди, яку дає йому картка, стали для ПУМБ відправною точкою в процесі апргейда своєї кредитки всеМОЖУ. Кредитки, яка була б максимально крутою у своїх умовах, зручною у повсякденності, комфортною у використанні.
Трохи не вистачає – кредитка під рукою, хочеться щось купити прямо зараз – купуй і віддавай через 62 дні, маєш комусь перекинути гроші – з всеМОЖУ це без відсотків, потрібно терміново зняти гроші – знімай кредитні без комісії.
Під стать продукту, була створена комунікація, яка б так само просто і легко розповідала в різних каналах різним аудиторія про моменти, коли кредитка може зробити життя кращим, перетворюючи бажання на емоції.
Нова рекламна кампанія ПУМБ — це яскраві і водночас реальні життєві історій, створені на основі реальних кейсів користування першою вигідною кредиткою всеМОЖУ.