Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями.
Утілюючи стратегію розвитку та розширення позицій MSL у Європі, українська локальна команда створює цілісні комунікаційні стратегії, що забезпечують стійкий вплив та довгостроковий ефект, завдяки інтеграції експертиз всередині групи та інфлуенсер-маркетингу. Агенція надає повний спектр PR-послуг, що включає комплексні PR-кампанії, корпоративний та бренд-PR, антикризові комунікації, івенти, CSR-проєкти та співпрацю із лідерами думок. Завдяки глобальному інструменту Fluency MSL Ukraine створює повномасштабні та персоналізовані кампанії та активації із локальними інфлуенсерами.
Очолила MSL Ukraine Олена Суханова, яка має 20 років досвіду у рекламі. Вона управляла командами у креативних та комунікаційних агенціях й працювала із великими міжнародними та локальними клієнтами повного комунікаційного циклу із комплексним стратегічним плануванням і інтеграційним підходом з використанням усіх видів комунікації (ATL, BTL, PR). Протягом останніх 9 років вона керувала креативною агенцією та напрацювала необхідний пул навичок задля запуску MSL в Україні.
«Publicis Groupe кілька років тому взяла курс на інтеграційний підхід у побудові комунікацій, тож запуск MSL в Україні був лише питанням часу. Ми і раніше надавали PR-послуги своїм клієнтам через відповідний департамент у креативній агенції Saatchi&Saatchi. Завдяки чому маємо гідний досвід роботи у PR. Відтепер, маючи доступ до стратегічних інструментів MSL, кращих світових кейсів, у нас з’явилось ще більше можливостей, щоб у ці непрості часи допомагати нашим клієнтам будувати стійкі зв’язки зі споживачами», — прокоментувала запуск агенції директорка з креативних сервісів Publicis Groupe Ukraine Олена Бакум-Рамола.
«Україна є одним із найбільш динамічних ринків Центральної та Східної Європи. Відкриваючи офіс у Києві мережа MSL отримує прекрасні можливості та численні переваги для існуючих та потенційних клієнтів, що стосується якості, доступу до стратегічних інструментів та можливості миттєво отримати аудиторію, що налічує 40 мільйонів. У цей час безпрецедентних змін у рекламній індустрії я щиро вірю, що ми володіємо таким багатим набором продуктів, які посилять комунікаційні сервіси і допоможуть локальним лідерам вивести агенцію на ТОП-ові позиції на ринку PR в Україні. Я переконаний, що Олена і її команда володіють таким міксом професіоналізму, креативності та ефективності, який ми цінуємо найбільше». – резюмував MSL CEE CEO Sebastian Stępak.
Мережа MSL протягом останніх років активно розвивається у Центральній та Східній Європі й налічує офіси у Польщі, Болгарії, Румунії, Словенії, Туреччині, Чеській Республіці та відтепер в Україні. Структура мережі побудована на системі хабів. Україна входить до регіону ЦСЄ під керівництвом Себастьяна Хейновскі, CEO MSL CEE та CGO Publicis Groupe Poland. Команда регіону налічує більше 200 працівників. За результатами EMEA SABRE Awards 2019, компанія стала комунікаційною агенцією року в Східній Європі (Eastern European Consultancy of the Year 2019).