«Проєкція можливостей»:  інформаційна кампанія, присвячена вакцинації
28 Авг 2021, 16:27
PR

«Проєкція можливостей»: інформаційна кампанія, присвячена вакцинації

У Києві відкрили інтерактивні інсталяції, які розповідають про переваги щеплення від COVID-19. Над їх створенням працювала агенція Postmen разом з дитячим фондом ООН (UNICEF), Міністерством охорони здоров’я та КМДА за підтримки USAID.

Інсталяція “Проєкція можливостей” розташована на вулиці Хрещатик, навпроти КМДА. Кожен перехожий може зайти у білу циліндричну конструкцію з прорізаними в ній написами «обіймайся», «подорожуй», «живи», «торкайся», «цілуйся», «вривайся», «знайомся», «втілюй». Крізь світло у сонячний день та вночі ці слова віддзеркалюються на площі або ж тілі відвідувача.

“Ми шукали спосіб зацікавити та зупинити перехожих, замислитись над побаченим. Взаємодіючи з інсталяцією, людина потрапляє у світ можливостей, який завдяки щепленню виходить з тіні на світло. Так викристалізувалась ідея про слова-переваги вакцинації, що оточують та проектуються на нас, наше життя і життя найближчих,” – зазначила арт-директорка агенції Postmen Анна Сенюк.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Друга інсталяція — “Захищені” — розроблена спільно з агенцією Vandog та встановлена вздовж алеї у Маріїнському парку.

Расскажите друзьям про новость