«Проєкція можливостей»:  інформаційна кампанія, присвячена вакцинації
28 Авг 2021, 16:27
PR

«Проєкція можливостей»: інформаційна кампанія, присвячена вакцинації

У Києві відкрили інтерактивні інсталяції, які розповідають про переваги щеплення від COVID-19. Над їх створенням працювала агенція Postmen разом з дитячим фондом ООН (UNICEF), Міністерством охорони здоров’я та КМДА за підтримки USAID.

Інсталяція “Проєкція можливостей” розташована на вулиці Хрещатик, навпроти КМДА. Кожен перехожий може зайти у білу циліндричну конструкцію з прорізаними в ній написами «обіймайся», «подорожуй», «живи», «торкайся», «цілуйся», «вривайся», «знайомся», «втілюй». Крізь світло у сонячний день та вночі ці слова віддзеркалюються на площі або ж тілі відвідувача.

“Ми шукали спосіб зацікавити та зупинити перехожих, замислитись над побаченим. Взаємодіючи з інсталяцією, людина потрапляє у світ можливостей, який завдяки щепленню виходить з тіні на світло. Так викристалізувалась ідея про слова-переваги вакцинації, що оточують та проектуються на нас, наше життя і життя найближчих,” – зазначила арт-директорка агенції Postmen Анна Сенюк.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Друга інсталяція — “Захищені” — розроблена спільно з агенцією Vandog та встановлена вздовж алеї у Маріїнському парку.

Расскажите друзьям про новость