Між маркетингом продуктів у супермаркеті та діджитал-продуктів лежить прірва з інструментів, каналів та постійного пошуку нових підходів. Продуктовий світ працює за іншими схемами, тут не спрацює відеоролик з одним меседжем на 3 млн людей. Тому хороший контент-маркетинг стає власним міні-медіа в середині продукту.
Куратор курсу — Анастасія Марушевська, Head of Communications в Django Stars, Editor in Chief в Product Tribe, у минулому — співзасновник і креативний директор в агентстві Prorizni.
Ось основні блоки тем, які на практиці, проектах і домашках пройдуть студенти курсу:
Місяць перший. The Copywriters VS Fake Storytelling
- будемо писати реальні історії для реальних людей
- розбиратися чим відрізняються продуктові історії від рекламних
- писати історії на лендінги та в соціальні мережі
- створювати evergreen контент, який люди знаходитимуть на першій сторінці Google і через 10 років
- вчитися любити SEO
- навчимося мислити не словами, а ідеями.
Місяць другий. Місяць хайпу
- будемо вчитися ловити хайп і писати статті, які всі хочуть почитати
- зариємося в контент-маркетинг
- розберемося як писати і адаптовувати матеріали під різні платформи: Medium, Quora, Reddit
- навчимося дистрибуції контенту та побудуємо community
- опануємо різні формати: lead magnits, white papers, ebooks, newsletters, videos
- спробуємо бріфувати інших копірайтерів.
Місяць третій. Трохи солодкої стратегії
- розберемося у процесі розробки продуктів, customer development і знайдемо там своє місце
- створимо мікрокопі, блок по UX copywriting
- знайдемо теми, які захочуть опублікувати топові медіа
- будемо розробляти контент-стратегії, позиціювання та стайл гайди.
Старт курсу 13-го вересня. Подати заявку можна тут:
Подивитися презентацію цього курсу в школі можна в фб стрімі.