Приют для животных предложил сыграть с виртуальным другом на вокзале.
02 Янв 2017, 11:20

Приют для животных предложил сыграть с виртуальным другом на вокзале.

GPY&R Melbourne и JCDecaux создали интерактивный билборд для австралийского приюта для животных The Lost Dogs’ Home, позволив ожидавшим на станции пассажирам в Мельбурне поиграть с виртуальным псом. 

Бросив диджитал-мяч четвероногому другу, участники кампании получали мяч реальный – с информацией о взятии животных их приюта.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel