Принципи свіжості NOVUS у продовженні іміджевої кампанії
29 Мар 2021, 13:32

Принципи свіжості NOVUS у продовженні іміджевої кампанії

Мережа супермаркетів NOVUS продовжує знайомити споживачів зі своїми принципами, об’єднавши їх під одним слоганом — «Все заради свіжості». 

У тандемі з креативною агенцією Lions, що входить до складу комунікаційної групи TWIGA Ukraine, мережа NOVUS запустила наступний етап масштабної іміджевої комунікації. Ще восени компанія отримала оновлене позиціонування, в якому підкреслила, що свіжість продуктів — це незмінний принцип мережі. Сьогодні NOVUS продовжує розповідати, як правила свіжості дотримуються в супермаркетах. 

«Між скибочками безкомпромісно якісних інгредієнтів знаходимо тонке відчуття часу. Завдяки йому вправні руки майстрів плетуть мереживо ніжних салатів. А ще справжні принципи гартуються у вогні, щоб стати смачними стравами на пікніках. Так ми продовжуємо дослідження принципів свіжості NOVUS», — пояснює креативний директор Lions Владислав Войцеховскі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сюжети нових відео розповідають про оригінальні смакові поєднання в кожній страві та виключно свіжі компоненти. 

«Ми хотіли показати, що коли в тебе є принципи, важлива кожна деталь. Важливо, який сир смакує в салаті, чи підкреслює чорничний соус смак риби та скільки хвилин запікається печінка. Саме це стоїть за свіжістю нашої продукції і допомагає будувати в головах та серцях споживачів образ супермаркету, який вартий довіри», — розповідає директорка департаменту управління брендами та комунікаціями мережі NOVUS Ольга Новіченко.

Незмінним у нових відео залишається одне — на екрані можна побачити справжніх працівників мережі. І не лише тих, хто працює за прилавком, але й на кухні супермаркету. Завдяки цим людям відвідувачі завжди отримають найкращий товар і найкраще обслуговування. Локації також шукати не довелось — все знято в торгових залах мережі. 

«Споживачі NOVUS люблять себе і дбають про свіжість продуктів, що потрапляють на їхній стіл. Вони не готові економити на якості, тому завжди вибирають смачну їжу та перевірені бренди. Ми вирішили показати їм, що свіжість продуктів, чистота всюди, великий асортимент товарів, що дозволяє вибрати найкраще, — не просто слова, це незмінні принципи для NOVUS», — розповідає директорка агенції Lions Анна Рибалка. 

Масштабна кампанія стартувала 23 березня та триватиме до кінця серпня. Вона охопить радіоефіри, зовнішню рекламу та розміщення в магазинах. 

Расскажите друзьям про новость